adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Mari-Ely din Bran

comuna Bran , sat Poarta, nr. 201  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Mari-Ely din Bran


   Constantin M. din Onesti
nota: 9.3
schedule sejur: 07.02.2014 - 09.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare foarte aproape de partie
-living spatios
-camerele de cazare spatioase, curate, dotate cu baie proprie fiecare
-bucatarie complet utilata
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa loc amenajat pt gratar
   Bogdan S. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 06.12.2013 - 08.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta mica fata de partie
Foarte multa liniste
Caldura si curatenie
   Dofin V. din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E curata, pozitionata bine
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista nici un afis, nici o inscriptie pe drum cu numele acestei case. Cel mai simplu si logic aspect lipseste: indicatoarele, directia. Cum credeti ca un strain o poate gasi?? Intreband prin sat???? daca tot ati pus-o in circuitul turistic de ce nu faceti lucrurile cum trebuie??!!
Răspunsul unității:
Pe turism info aveti coordonate G.P.S.cat si posibilitatea sa accesati harta ca sa aflati pozitionarea unitatii.Ne cerem scuze referitor la indicatoare dar la cate pensiuni exista nu am avea suficienti stalpi sau copaci pentru montarea acestora.
CONTACT UNITATE
Simona
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,