Casa de vacanta Katharina din Bran

Bran, sat Bran, str. Liviu Popovici, nr. 23  
Nota 10 / 3 recenzii 10 - Excepțional !
Mihaela din Bucuresti

Gazda foarte primitoare, mâncare foarte buna, camere călduroase, priveliște frumoasă, zona foarte buna.

​Capacitate: 12 adulți și 2 copii în 5 spații de cazare
Sala de conferinte, Team Building, Cazare la munte in zona Bran Moeciu langa Castelul Dracula Bran. Localizare la 800 m fata de Castelul Bran. Sala de curs, loc de joaca copii, cazare variabila in functie de nr de zile
Tichete de vacanta

Tabere de munte, Team Building, Evenimente

In zona Branului te asteapta o multime de atracti turistice:
•Castelul Bran
•Cetatea Rasnov
•Pestera Rasnov
•Parcul (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check foișor în curte
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check living
  • check parcare
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de mese
  • check scaun bebe
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.