adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa de vacanță Carpathian Log Home din Bran 3 grade grade grade

comuna Bran , sat Predeluț, str. Piatra Craiului, nr. 16  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile casei de vacanță Carpathian Log Home din Bran


   Plopeanu L. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 16.08.2013 - 23.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O vila impresionanta intr-o locatie excelenta departe de zgomot si trafic. Toate facilitatile sant la standarde occidentale de cea mai buna calitate, practic complet utilata .Accesul din strada principala este practicabil ,poate un pic mai greu pe timpul iernii, daca nu ai o masina 4 x 4 ,dar merita tot efortul .Sigur o sa ne mai intoarcem aici si as recomanda-o oricand prietenilor .
   Ana Maria din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 01.05.2013 - 06.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila superba, pozitionare foarte buna, dotari de exceptie. Am gasit aici absolut tot ce am avut nevoie. Atentie foarte mare la detalii, un aspect mai greu de gasit in spatiile de cazare din Romania.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa atentie la ingrijirea spatiului exterior ar fi binevenita. Ar fi nevoie de un frigider putin mai mare sau de o vitrina frigorifica in plus. In rest, absolut perfect.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru timpul acordat scrierii unei recenzii, sugestiile si opiniile clientilor sunt foarte importante pentru noi.

Vom pune la dispozitia grupurilor mai mari un frigider suplimentar, il avem disponibil la demisol si il putem aduce sus la cerere.

Am finisat si foisorul, exteriorul vilei este mai primitor acum.
Va multumim si va mai asteptam!
CONTACT UNITATE
Ema Butnaru
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,