adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Adriano din Braila 3 grade grade grade

Braila , str. Transilvaniei, nr. 32  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Adriano din Braila


   Marius din Cluj Napoca
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La telefon au fost extrem de amabili.Numai ca mi-au propus la micul dejun, ciorba!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Am ajuns la locul cu pricina si cand am vazut unde este situata si ce se afla la 3 m de pensiune am renuntat la cazarea respectiva.Cocioaba din dreapta pensiuni te indeamna sa fugi repede de acolo. Probabil ca aici o fi invers `afara leopardu` si in casa vopsit gardu`.
Răspunsul unității:
Buna ziua domnule Rus Marius, din cate stiu eu veneati sa va cazati la un motel nu la vecinii din apropiere. Va invit o noapte gratis in motel iar dupa aveti tot dreptul sa scrieti ce recenzie vreti dvs ,dar pana atunci va doresc o zi placuta.Iar in legatura cu micul dejun ( cu ciorba :)) ) fiecare alege ce si cum vrea sa manance, nu avem un mic dejun facut deja asa ca probabil fata de la receptie a incercat sa fie cat mai draguta cu dvs si sa va dea ceva exemple si din greseala a spus ciorba (( , asa se intampla cand vrei sa fi dragut alti oameni incearca sa faca o problema majora dintr-un nimic. Va multumesc.
CONTACT UNITATE
Viorel Adrian
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,