adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ciprian din Bradulet 4 grade grade grade grade

comuna Bradulet , sat Brădetu, str. Principala, nr. 73 F  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Ciprian din Bradulet


   Alina din București
nota: 8.8
schedule sejur: 15.07.2017 - 16.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiune situata într-un loc de vis, ideala pentru a petrece un weekend. Comunicarea cu proprietarii a fost foarte bună și având în vedere că nu aveau oaspeți după noi, au fost flexibili in ceea ce privește ora de venire/ plecare. O curte generoasa și loc de joaca foarte frumos amenajat. Mâncare proaspătă și buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Introducerea unui meniu mai diversificat, a la carte. Recomand renunțarea la păturile de lana care miros și sunt doar de decor.
   Cristian din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 29.04.2017 - 01.05.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Beneficiezi de toate conditiile unui sejur linistitor, dar in acelasi timp antrenant.
Un loc cu tot ce ai nevoie..
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri si va mai asteptam pe la noi !
   Radu T. din Pitesti
nota: 9.5
schedule sejur: 29.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Loc linistit. Foarte bun pentru drumetii, foarte curat iar personalul este de exceptie
   Dan din Constanta
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O buna comunicare cu proprietarul pensiunii, disponibil la orice solicitare imi pare rau ca nu s-a concretizat dar va fi cu siguranta o prioritate ptr viitor
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,