adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Cretuca din Botiza 3 grade grade grade

Botiza , str. Principala, nr. 672  
Nota 9.8/10 Excepțional !
28 recenzii
Ioana din Sibiu (26.07.2017)

Gazde deosebit de primitoare, mancare si bauturi traditionale alese si mai mult decat suficiente, zona pitoreasca cu potential turistic, interes mare pentru pastrarea traditiilor. Ne-am simtit extrem de bine si le dorim mult succes pe mai departe!

​Capacitate: 18 adulți în 8 spații de cazare.
Pensiunea Cretuca ofera cazare in Botiza, Maramures in 8 camere dotate cu tv si incalzire centrala.
Toate camerele au tv,baie proprie si incalzire centrala.

Pensiunea mai dispune de:
-sala de mese pentru 24 de persoane.
-parcare
-curte
-gratar
Pensiunea pune la dispozitia turistior un ghid turistic in zona Botizei.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check transport auto
  • check sanie trasa de cai
  • check TV in living
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check ferma proprie
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese
  • check semineu

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Ioana Poienar
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,