adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Gabriela din Borsa

Borsa , str. Libertatii, nr. 125/B  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(7 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.6
lightbulb_outline Curățenie:10
weekend Confort:9.1
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:9.1
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Gabriela din Borsa


   Ioana din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 01.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare si foarte comunicativa. Strada linistita! Daca sunt cazati oameni linistiti se aude doar sunetul raului care trece chiar pe langa pensiune. Camera traditionala ne-a placut foarte mult.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost putin nemultumita de camera in care am fost cazati deoarece privelistea de la fereastra era o camera in constructie iar televizorul din camera nu prindea nicun post.
   Alex din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 30.11.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plus pentru pret, cred ca e cel mai bun din zona; un alt plus e muzeul din interior.
   Alexandra Ileana din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 24.10.2016 - 27.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc confortabil, relaxant si aproape de toate destinatiile turistice...si nu in ultimul rand un personal foarte primitor si dornic sa iti faca sederea placuta.
Recomand cu caldura!
   Ileana din Brasov
nota: 9.7
schedule sejur: 01.11.2016 - 05.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera pe parcursul sejurului si personalul
   Catalina din Craiova
nota: 9
schedule sejur: 26.10.2016 - 28.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte prietenos și ospitalier, situata într-o zona frumoasa, aproape de centrul orașului.
Răspunsul unității:
Multumim.
   Andreea P. din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 14.10.2016 - 16.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii pensiunii sunt niste oameni deosebiti cu care am legat o prietenie frumoasa, sunt niste oameni cu adevarat deosebiti. Ne-am simtit ca in familie.
Am fost primiti si tratati minunat, camerele sunt frumoase, curate, aerisite, iar mancare pe care o pregateste dna Maria este excelenta.
Noi nu am avut masina personala, am venit cu autocarul dar copii proprietarilor au fost incantati sa ne duca cu masina cand am avut nevoie.
Va recomand sa alegeti acesta pensiune din toata inima.
Un mare plus il reprezinta micul muzeu amenajat in una din camere, in stil maramuresean unde dna Maria ne-a imbracat cu port traditional de Maramures (pe gratis) si ne-a povestit despre lucrurile vechi pe care le are inca din copilarie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui foisor in curte, dar nu ne-a deranjat deloc avand in vedere ca era frig afara. Oricum am inteles ca acest aspect va fi in scurt timp rezolvat deoarece s-a inceput amenajarea unui asemenea loc in curte.
Răspunsul unității:
Si dumneavoastra sunteti minunati.
Va multumim!
   Ioana din Zalau
nota: 10
schedule sejur: 08.10.2016 - 09.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost primiti ca in familie ,conditiile de 3 stele dar primirea a fost de mii stele !! Camerele sunt spatioase curate si foarte primitoare! Tot acolo am luat si masa,Felicitari bucatarului din toata inima,am fost tratati regeste la un pret mic! Portiile au fost mari si gustoase,am primit chiar pachetele pentru drum(noi fiind un grup de 19 persoane).Doamna Coman este o ''minune''(ca o mama a fost cu noi) munceste cot la cot cu cei care lucreaza acolo,am primit palinca din partea casei ,cafele, ceaiuri,gogosi ,noi fiind o excursie scolara nu am consumat tuica :) dar ne-am bucurat de celelalte delicii ! Cu siguranta o sa mai revenim !!! Sala de mese este superba ,servirea impecabila ! Distanta perfecta pentru principalele atractii turistice Cascada Cailor ,Vf Pietrosul Rodnei !
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici un minus,am fost si inca suntem foarte incantati .
Răspunsul unității:
Va multumim pentru cuvintele alese!
Va multumim ca ati ales sa petreceti un weekend cu noi.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,