adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Renata din Boghis 3 grade grade grade

comuna Boghis , sat Boghiș, str. Principala, nr. 154  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Renata din Boghis


   Gheorghe din Sacueni
nota: 9.5
schedule sejur: 27.03.2016 - 29.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia,ordinea,amablitatea.Existenta bucatariei este foarte bine venita,pot servi masa concomitent cel putin 10 persoane.,este bine dotata cu tot ce trebuie pentru prepararea hranei,existand si unele materii prime.Este foarte atractiv pentru copii faptul ca exista si animale de casa .
thumb_down
Aprecieri negative:
Propun ca in cazul rezervarilor cand timpul este racoros sa pornasca incalzirea inainte cu cel putino zi sau sa nu fie intrerupta incalzirea. Am fost foarte multumiti de conditii,ambianta si profesionalism ! Nu este vina gadelor dar trebuie sa atragem atentia proprietarilo ca bazinul acoperit este foarte demodat,nu exista aerisire,iluminarea acesteia se face din exterior.
   Adina din Cluj-napoca
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Prezentare concisa si sugestiva;
- fotografiile postate m-au determinat sa aleg si sa imi pastrez pentru viitor optiunea acestei pensiuni
CONTACT UNITATE
Vincze Ildiko
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,