adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Renata din Boghis 3 grade grade grade

comuna Boghis , sat Boghiș, str. Principala, nr. 154  
​Capacitate: 12 adulți în 6 spații de cazare.
Casa de oaspeti Renata ofera un grad ridicat de intimitate si liniste departe de galagia din trafic dar aproape de statiuniea balneara Baile Boghis.

Va punem la dispozitie 3 camere cu pat matrimonial si 2 camere double, sala de mese, curte cu gazon, gril, foisor, cuptor de gradina, parcare in curte, bar de zi, terasa, magazin alimentar.

Camerele sunt dotate cu tv. Led, internet wireless, mobilate modern si ofera un confort ridicat intr-o cladire noua.

Fiecare camera este dotata cu baie proprie cu dus, apa calda, incalzire centrala.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check fax
  • check internet wireless
  • check se accepta animale
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check room service
  • check terasa
  • check plata cu cardul
  • check foisor in curte
  • check gratar/barbeque
  • check sala de mese
  • check livada
  • check bar

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Vincze Ildiko
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,