adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Stefan din Bistrita 3 grade grade grade

Bistrita , str. Independentei, nr. 11  
​Capacitate: 20 adulți în 10 spații de cazare.
Situata in centrul istoric al orasului Bistrita (langa Posta Veche ), Pensiunea Stefan 3*, va ofera confortul si linistea necesara petrecerii timpului dumneavoastra liber.

Numarul total de spatii de cazare de care dispune pensiunea este de 10 camere duble (cu pat matrimonial sau cu 2 paturi si duble de lux ).
Serviciile oferite de Pensiunea Stefan sunt urmatoarele :

Parcare Proprie Pazita
- Restaurant
- Receptie
- Seif
- Incalzire Centrala Proprie
- Room Service Non-stop
- Baie In Fiecare Camera
- Tv / Cablu
- Telefon
- Internet Wireless
- Mic Dejun

Va asteptam cu drag!

Va rugam sa confirmați si telefonic rezervările făcute online !
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check cutie de valori
  • check internet wireless
  • check internet prin cablu
  • check schimb valutar
  • check se accepta animale
  • check parcare
  • check room service
  • check terasa
  • check seif la receptie
  • check bar
  • check restaurant
  • check sala de conferinte

Facilități camere:

  • check internet in camera
  • check uscator de par
  • check baie cu cada
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,