adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Saphir din Bistrita 3 grade grade grade

Bistrita , str. Calea Moldovei, nr. 15c  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Saphir din Bistrita


   Otto din Bucuresti
nota: 7
schedule sejur: 13.09.2016 - 14.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Preturi excelente,peomptitudine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este prea departe de oraș.
   Anisia din Cluj Napoca
nota: 8.3
schedule sejur: 24.06.2016 - 26.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am insistat și am primit o cameră curată, spațioasă, cu ferestre. De altfel, personalul a fost drăguț.
thumb_down
Aprecieri negative:
Departe de centru.
   Dan din Bucureşti
nota: 7.5
schedule sejur: 07.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am putut face check-in și după ora afișată. Tânărul de la recepție a fost amabil și deferent.
Preventiv și amabil, proprietarul/administratorul pensiunii a venit de la bun început și ne-a adus un nou cap de duș la camera 7 unde știa că apa nu este dispersată corespunzător. Nu am înlocuit-o și am lăsat-o acolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
Deși am făcut rezervarea din timp, am primit camere situate diametral opus în pensiune. Ușa băii de la camera 7 (din termopan) nu este sablată/colantată astfel că utilizarea acesteia se face cu ”vizionare” din hol. Am semnalat acest fapt proprietarului/administratorului care a promis că va lua măsuri pentru remediere.
Am putut servi micul dejun folosind dotările pensiunii (linguri, furculițe, farfurii etc.) dar numai după ce mi s-a pus în vedere că trebuie să ne strângem singuri masa, atitudinea bucătăresei fiind una din care rezulta că ni se face o favoare.
De asemenea, nu este în regulă ca, la prezentarea turistului, când încă nu i-au fost înmânate cheile camerei, să i se pretindă să achite deja costul serviciilor (de care încă nu a beneficiat).
Aerisirea unei camere se făcea din holul central, fără asigurarea intimității (când coboram de la camera 18 vedeam absolut totul în camera respectivă).
   Alexandru L. din Nürnberg
nota: 10
schedule sejur: 29.10.2014 - 02.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Enumerând punctele forte ale unitátii în ordinea de mai sus:
1° Personalul unitátii,
2° Servicii,
3° Curátenie,
4° Confortul camerelor,
5° Raport pret/calitate,
6° Distanta fata de principalele puncte de interes,
pot spune cá toate sunt spre multumirea totalá a clientilor.
Recomand cu cea mai mare plácere si altor turisti aceastá pensiune. Noi cunoastem si savurám deja de mai multi ani camera 8, care este foarte confortabilá. Dorim si pe mai departe sá fim oaspetii pensiunii Saphir.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singura sugestie de îmbunátátire din partea mea, ar fi ca sá se asfalteze în curte aceea portiune de drum, care e de la poartá pâná la cele douá parcári auto(din fata pensiunii si în spate, mai precis lateral de pensiune), parcári care de asemenea ca întreaga unitate sunt impecabile.
   Andreea din Cluj Napoca
nota: 5.8
schedule sejur: 24.05.2014 - 25.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia
- AC in camere
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi am facut rezervare online, am confirmat si telefonic, cand am ajuns acolo nu aveau camera solicitata disponibila (s-au scuzat zicand `greseala noastra`) si mi-au dat o camera cu 4 paturi (`dar sa folositi doar un pat`)
- Televizorul nu avea semnal (firele erau lipite cu scotch)
- Cabina de dus nu avea usi (atarnau rupte)
- Pe parchet se vedea un strat de praf
- Camera a fost foarte calduroasa, avand un singur geam, lat de o palma care putea fi deschis (dar este AC)
- WiFi-ul nu merge
- Mirosea in toata pensiunea a mancare
- In baia fara geam mirosea a canalizare
- Camera era dotata minim (nu exista de exemplu nicio veioza)
- Au vrut sa-mi ceara taxa pentru animalul de companie, si faptul ca au renuntat imi da de inteles ca era `bacsisul` personalului
   Alexandru L. din Nürnberg
nota: 10
schedule sejur: 30.10.2013 - 02.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii foarte prietenos.Cazarea dupa cerere, curatenie peste tot.Un loc unde mergem cu drag de multi ani si vom merge in continuare.
   Roxana P. din Belgia
nota: 4.2
schedule sejur: 15.07.2013 - 16.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, din pacate aproape nimic nu era de calitate,usa nu se inchidea intre camere, suportul pentru prosoape cadea,usa de la intrare nu se inchidea corect....
thumb_down
Aprecieri negative:
Desi am sunat 3 ori pentru confirmare , nimic nu era pregatit, nu mare mucru de mancare , nu bere romaneasca , nici un fel de vin .....
a trebuit sa platim seara chiar daca serveam micul dejun a doua zi dimineta.....
Ne-am simtit ca si cum eram in plus.....
   Flavius I. din Piatra Neamt
nota: 8.7
schedule sejur: 13.09.2012 - 14.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil
-curatenie
-confortabil
-liniste
thumb_down
Aprecieri negative:
Portiile de mancare comandate au fost cam mici.
   Emilia Cristina S. din Brasov
nota: 8.7
schedule sejur: 24.03.2011 - 25.03.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte curat, spatios, modern.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera in care am locuit nu avea ferestre, numai luminator iar aerisirea era defectuoasa. . . Lipsa de aer era mascata de un miros puternic de odorizant cu o aroma dulce, enervanta.
Pretul unei camere triple nu e 110 ci 120.
Camera in care ne-am cazat nu era dotata cu frigider.
   L. din Nã¼rnberg
nota: 9.8
schedule sejur: 12.06.2010 - 16.06.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte prietenos si amabil.
Serviciile in toate domeniile-ireprosabile.
Camera 8 foarte confortabila.
Va multumim pentru tot.
   L. din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 07.04.2010 - 11.04.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Liniste, parcare asigurata inclusa in pret, farmacie si supermarket la mai putin de 100 m distanta, locatie usor accesibila aflata pe drum principal.
CONTACT UNITATE
Receptie Saphir Bistrita
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,