Pensiunea Saphir din Bistrita grade grade grade

Bistrita, str. Calea Moldovei, nr. 15c  
Marius din Baia Mare

Personal amabil.

​Capacitate: 70 adulți în 26 spații de cazare
Pensiunea Saphir este situata in orasul Bistrita, pe Calea Moldovei nr. 15c, vecini cu magazinul Casaambient.

Preturile sunt avantajoase si se pot negocia in functie de durata sederii.

Va ofera:
- restaurant cu separeu pentru intruniri speciale
- parcare auto pentru clientii nostrii
- internet wireless

Va asteptam cu drag!
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check fax
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check internet wireless
  • check living
  • check parcare
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check se acceptă animale
  • check terasă
  • check transport auto
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Receptie Saphir Bistrita
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.