adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Morariu din Bistrita 3 grade grade grade

Bistrita , str. Gorunului, nr. FN  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Morariu din Bistrita


   Alex G. din Focsani
nota: 10
schedule sejur: 25.04.2017 - 28.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, personal prompt si atent, loc de parcare suficient, mancare extraordinar de buna.Totul a fost perfect.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fara.Abia asteptam sa revenim, totul a fost perfect.
   Mihai G. din Nürnberg
nota: 9
schedule sejur: 07.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea locatiei, personal amabil, curatenie. Mancarea foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Intotdeauna este cate ceva de facut. Acest lucru nu il pot trece ca minus.
   Robert din Timisoara
nota: 8.7
schedule sejur: 09.07.2015 - 10.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia a fost usor de gasit. Camera curata. Personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea neasfaltata
   Cristian P. din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 23.08.2014 - 24.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O locatie placuta. Raportul pret/calitate OK!
thumb_down
Aprecieri negative:
O parcare mai buna.
Răspunsul unității:
Buna ziua
Avem in proiect ca in acest an sa modernizam parcarea, va fi pavata integral.
Va multumim si va mai asteptam pe la noi.
   Marcel din Ploiesti
nota: 9
schedule sejur: 01.07.2014 - 02.07.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un bun popas pentru cei care sunt în tranzit către/ dinspre nordul ţării. Curăţenie în cameră, restaurant bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
N cameră era un tv f.f. Mic (un monitor de 15` cu boxe încorporate lateral), fixat pe perete. Se putea vedea ceva doar dintr-o anume poziţie.
Răspunsul unității:
Buna ziua
In urma sesizarii dumneavoastra am inceput sa inlocuim televizoarele din camere cu altele cu diagonala mai mare si suport mobil.
Va multumim si va mai asteptam.
   Ioan din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 01.05.2014 - 02.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost cazat o singura noapte, fiind in trecere prin Bistrita. Camera a fost curata, confortabila, cu grup sanitar curat si functional.
CONTACT UNITATE
Paul
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,