adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Zori de Zi si Apus de Soare din Beliș 4 grade grade grade grade

comuna Beliș , sat Beliș, str. Principala, nr. 448  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.6/10 Excepțional !
11 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 11).

record_voice_over Personal:10
insert_emoticon Servicii:9.5
lightbulb_outline Curățenie:9.3
weekend Confort:10
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:9.5

Recenziile pensiunii Zori de Zi si Apus de Soare din Beliș


   Ioana Adriana din Oradea
nota: 8.3
schedule sejur: 02.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, spatiul generos de cazare si agrement, micul dejun ( mancarea in general) servit la restaurantul din incinta complexului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Restaurantul este supraaglomerat in week-end iar turistii cazati in pensiune trebuie sa astepte dupa musafirii din afara daca doresc sa serveasca pranzul acolo. Ar fi excelent daca oaspetii pensiunii ar avea intaietate la luarea comenzilor.
   Mihai S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.04.2017 - 17.04.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia arata excelent.Ne-am simtit foarte bine si speram sa revenim atunci cand vom avea ocazia.Sunt multe atractii turistice in zona la distante,relativ,scurte (salina Turda,cheile Turzii,cascada Valul Miresei,s.a.).Posibilitate de petrecere a timpului liber cu diverse activitati (teren de fotbal,biliard,rummy,table ,sah,carti,etc.).
   Cosmin din Cluj Napoca
nota: 10
schedule sejur: 10.03.2017 - 12.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie excelenta. Mancare foarte buna. Posibilitati de recreere.
   Laura I. din Floresti
nota: 10
schedule sejur: 28.01.2017 - 29.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, amabilitate , mâncarea foarte gustoasa , activități recreative pentru copii
   Teodor din Oradea
nota: 10
schedule sejur: 30.07.2016 - 04.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia,
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu sunt
   Mihaela B. din Cluj
nota: 9.3
schedule sejur: 08.02.2016 - 10.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, amabilitatea personalului, intimitatea
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui indicator la strada pentru a localiza pensiunea
   Margareta C. din Com. Viisoara
nota: 10
schedule sejur: 06.06.2015 - 07.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj montan original, locatia foarte inspirata, usor de gasit, greu de uitat. Camerele dau o senzatie permanenta de confort si caldura, ne-am simtit foarte bine si vom reveni.
   Ilie Eugen . din Baile-herculane
nota: 10
schedule sejur: 08.03.2015 - 09.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peste toate cele vazute pe site, atunci cand am ajuns pensiunea ne-a primit prietenos cu alei curatate de zapada, camere si gazde calde. Pana la lasarea serii ne-am bucurat de o partida zdravana de saniuta iar dupa aceea o partida de fotbal pe zapada si in nocturna . Mai tarziu ne-am refacut fortele cu fleici de carne intinse pe gratarul fierbinte si pahare brumate cu vin .
   Mugurel F. din Galati
nota: 10
schedule sejur: 06.03.2015 - 08.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Primul plus l-as da pentru localizare: pe linga faptul ca am ajuns in doar o ora din Cluj - cu tot urcusul serpentinelor - am intrat in curte direct din sosea. Curtea este inchisa; deci protectie totala. Dotari: mai multe decit sint postate pe site. Curatenie si caldura - am prins ninsoare! - amabilitate si solicitudine din partea gazdelor... Ne-am simtit minunat. Recomandam calduros.
   Silviu M. din Arad
nota: 10
schedule sejur: 06.03.2015 - 08.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am ajuns tarziu, in noapte si ne-am bucurat ca am intrat in incinta direct din sosea. Am fost asteptati cu caldura si la propriu si la figurat, iar camerele sunt o minune. Intr-una din zile am reusit sa jucam chiar si un meci de fotbal pe zapada impreuna cu ceilalti turisti cazati acolo.
   Flavia din Cluj-napoca
nota: 10
schedule sejur: 29.11.2013 - 01.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Bun gust, confort, luminos si calduros, peisaj deosebit. Un loc linistit, departe de agitatia cotidiana, cu brazi inzapeziti si soare generos. Pensiunile sunt confortabile si dotate cu tot ce ti-ai putea dori pentru un sejur relaxant.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,