adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Bazna din Bazna

comuna Bazna , sat Bazna, str. Tudor Vladimirescu, nr. 201 (la aprox. 14.2 km de centrul loc. Medias)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici

Recenziile casei Bazna din Bazna


   Iulian din Campina
nota: 9
schedule sejur: 12.05.2014 - 18.05.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Seriozitate, amabilitate, liniste si comfort.
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniul trebuie putin mai variat. As dori sa aleg ce doresc sa servesc la masa de pranz sau seara dintr-o lista de meniuri.
   Emilia din Bucuresti
nota: 7.7
schedule sejur: 17.08.2012 - 18.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, curatenia impecabila, mancare buna,mic dejun bufet,pret ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Intr-o minunata locatie plina de verdeata si cu un gratar de gradina pus doar de forma nu am avut posibilitatea sa-L folosim. Cei de acolo au zis ca nu se face acolo gratar ca sunt straini si daca vor si ei........
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Sa se precizeze ca nu exista posibilitatea unui gratar in aer liber, locatia fiind la munte
   Valeriu din Vulcan
nota: 8.7
schedule sejur: 02.06.2012 - 03.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare buna, mic dejun bogat , raport pret-calitate bun, locatia frumoasa
   Bogdan T. din Sibiu
nota: 9.3
schedule sejur: 18.04.2012 - 19.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele sunt foarte frumoase.
Mancarea este extraordinar de buna.
Angajatii te ajuta cu ce e nevoie si sunt foarte prietenosi.
Muzica si Karaoke.
Tir cu arcul.
   Viorel R. din Adjud
nota: 9.5
schedule sejur: 02.07.2011 - 09.07.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Persoanal atent, curatenie mancare gustoasa (desi nu pe toate gusturile).
thumb_down
Aprecieri negative:
Meniu fix ca la cantina, fara sa poti alege.
Programul de acces la piscina cam "stramt" doar de la 9 la 18, cand se racoreste si se duce soarele se termina programul de piscina.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,