adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Iza din Bârsana 3 grade grade grade

comuna Bârsana , sat Bârsana , str. Principala, nr. 281  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile cabanei Iza din Bârsana


   Miruna din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.07.2017 - 12.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona minunata
- Pensiunea ingrijita si moderna ( o mini piscina, sezlonguri, balansoar, terasa)
- mancarea bunicica
- oamenii casei foarte faini
- in camera curatenie si cu un aer rustic
thumb_down
Aprecieri negative:
O problema cu apa cel putin la noi in camera, in noaptea dormita acolo nu am reusit sa facem dus si abia ne-am descurcat cu trasul apei la wc, a fost cu adevarat un chin.
   Liviu din Caracal
nota: 4.3
schedule sejur: 23.12.2016 - 28.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari dar neincalzite la timp au fost foarte friguroase.
Mânăstirea Bârsana foarte aproape
thumb_down
Aprecieri negative:
Diferență mare intre preț și ce am primit.
Camere neincalzite .
Lipsa pahare de băut în camere ( ni s-a recomandat sa bem din sticlă)
Lipsa uscător par
Lipsa personal calificat,persoane luate de pe stradă sa ajute și sa servească la masa (mâncare rece,foarte săracă,sarmale rahitice,nefierte,cu 80 % orez)
În 4 zile de crăciun nu s-a făcut nici măcar un grătar de porc,țuică fiartă,piftie,salata de beouf,
Seara de Crăciun cu ciorbă de perișoare,
Dacă nu ai venit cu vin de acasă te saturi de apa
Prețul de 2.000 RON pentru 2 pers. 4 nopți este clar pentru capatuiala.
Fără sanie cu cai.
Aștept comentarii de la revelion. La multi ani
Răspunsul unității:
Va multumim pentru parerea dumneavoastra sincera si ne cerem scuze pentru neplacerile cauzate.
Noi ne-am straduit sa oferim preparate traditionale cu bauturi specifice zonei si un cadru cat mai placut clientilor nostri, dar intelegem ca fiecare client este unic si are asteptari diferite.
Tot ce facem in activitatea de turism este cu mare drag si din suflet iar eu personal invat cate ceva de la fiecare oaspete in parte.
Toate detalile sejurului au fost stabilite din timp iar noi ne-am straduit sa oferim totul cat mai bine si ne cerem scuze ca nu am fost pe masura asteptarilor dumneavoastra.
Scopul nostru este imbunatatirea continua a servicilor oferite si fiecare parere este constructiva.
Sunt convinsa ca Domnul Liviu a petrecut si momente frumoase alaturi de noi doar ca a uitat sa le mentioneze in acest mesaj.
Cu stima,
Lenuta, Cabana Iza, Barsana, Maramures
   Marius din Botosani
nota: 9.8
schedule sejur: 25.08.2015 - 27.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare sunt foarte bune, d-na Ileana o gazda deosebit de autentica, daca nu va inscrieti si cu meniu degeaba v-ati cazat la cabana iza.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ceva in mod deosesebit, cei pasionati de gatgeturi nu prea au cum sa le foloseasca doar daca au o conexiune telekom, WiFi apar doua retele parolate.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecierea dumneavoastra iar gandurile bune ne dau incredere si putere de munca. Va asteptam in Maramures.
Cu stima,
Lenuta, Cabana Iza, Barsana, Maramures
   E. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 30.08.2010 - 04.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tanti Ileana de la cabana Iza te face sa te simti de prin partea locului si ca te cunoaste de cand lumea; si te trateaza ca pe un prieten. Cand mai mergem in Maramures vom trage tot la cabana Iza. Am facut excursii in fiecare zi; mai lungi sau mai scurte. Am vizitat manastirile vestite din lemn cimitirul de la Sapanta, muzeul Tarancii Maramuresene, Memorialul durerii, Muzeul Satului; am fost la Sacel la un mester olar-super! Sunt multe de vizitat-trebuie doar sa intrebi!
CONTACT UNITATE
Ileana Marchis
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,