adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Balvanyos Resort din Balvanyos 4 grade grade grade grade

Balvanyos , str. DN 11C, Targu Secuiesc - Bixad, nr. KM 23  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile hotelului Balvanyos Resort din Balvanyos


   Dana din Agnita
nota: 9.7
schedule sejur: 13.10.2017 - 15.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curățenia, mâncarea, peisajul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei asistente medicale in caz de accidente minore( ex. La piscina)
   Marian S. din Bacau
nota: 9.8
schedule sejur: 21.10.2016 - 23.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona spa excelenta.merita încercat.
   Cezar din Moinesti
nota: 9.7
schedule sejur: 12.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spa
thumb_down
Aprecieri negative:
Servire greoaie în restaurant.timpi mari de așteptare la preluarea comenzii.posibil personal insuficient?
   Octavia din Ierusalim
nota: 8.7
schedule sejur: 01.08.2016 - 06.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezarea
Priveliștea văzută din balconul camerei
cameră si baie placute si spatioase (ref .dublă superior)
Arhitectură design si interioare , lucrarile de artă
Spa cu multe bazine
thumb_down
Aprecieri negative:
Aglomerația la masa de dimineata
La spa nu sunt afisate recomandările si restricțiile de folosire. Copiii intră la bai calde, saune.
Exista multe fotolii si paturi la spa dar ele se ocupă toate la prima ora si de fapt rămân goale mult timp. Măcar s-ar putea retine 2 sau trei pentru familiile cu copil mic.
   Alina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.06.2016 - 20.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul este mirific, conditii excelente, personalul de la receptie foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancare buna dar personalul lasa de dorit, servirea dureaza mult
   Gabriel G. din Brasov
nota: 10
schedule sejur: 10.05.2016 - 13.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost conform asteptarilor, incepand de la primire, camera, facilitati, masa...
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,