adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Andreea din Baisoara 4 grade grade grade grade

comuna Baisoara , sat Muntele Băișorii, str. Principala, nr. 315A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Andreea din Baisoara


   Gheorghe din Suceava
nota: 4
schedule sejur: 04.06.2017 - 05.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu are puncte tari.Zona in care este amplasata e un punct tare.Soseaua este modernizata, se ajunge in conditii foarte bune, desi statiunea nu arata prea bine.Este praf in varful muntelui
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea nu este in nici un caz de 4 stele, ca atare pretul este cu mult, CU muuult peste ceea ce se ofera.Camerele sunt foarte mici in plus am mai avut un pat instalat, de abia aveai loc sa pasesti. Lenjeria era curata dar era inspre uzata. Piscina nu e piscina, e un fel de cada mai mare. Camerele sunt foarte mici, finisajele lasa de dorit peste tot, incepand cu vopseaua scorojita, puncte negre in baie, curtea ce da impresia de neingrijita, cosurile de gunoi negolite.Izolarea fonica lasa de dorit, dimineata se aud vecinii care fac baie sau intra in WC.Desi am ajuns in jurul orei 14 cazarea pentru camera am primit-o in jurul orei 16,30.Insistenta cu care se solicita plata unui avans si apoi la sosire plata tot in avans la primirea camerei nu denota foarte multa ospitalitate.La restaurant am asteptat sa fim serviti mai mult de 1,30 ore iar din meniul prezentat cel putin jumatate din oferta lipsea.Pana la urma am mancat tot ce a vrut ospatarul sau bucatarul pentru ca deja era apropae ora 18 si nu mai avea rost sa mergem altundeva.Ce am mancat era extrem de sarat, ocna nu alta.Am semnalat nemultumirile, am ajuns sa discutam inclusiv cu personalul care facea curatenie in camera de 2 ori, toti iti cereau scuze si atat
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Parerea mea este ca acestei pensiuni i se face o publicitate falsa, ca atare ar trebui prezentat cum se cuvine situatia concreta.Pensiunea trebuie reclasificata sau modernizata pentru a fi de 4 stele.Pana atunci preturile ar trebui scazute.Numarul de personal este cu mult sub cel necesar atat la restaurant cat si la receptie unde sta proprietara care e sau nu de gasit. Practic pentru o pensiune de 4 stele totul, de la servire pana la calitatea cazarii trebuie sa fie foarte bine, aici acest lucru nu s-a intamplat
Răspunsul unității:
N primul rând o să le amintesc clienţilor că la 4* se respectă orele de check-in şi nu se serveşte mâncarea adusă de acasă în restaurantul pensiunii.
Acum o să încerc să răspund punctual:
Cazare:
-la ora 15 se face check-in;
-dânsii au sosit pe la ora 13 şi li s-au predat 2 din cele 4 camere;
-peste 30′ li s-a mai predat o cameră;
-ultima cameră nu a fost eliberată de cei dinainte dânşilor decât la ora 15 (oaspeţii aveau copil mic şi ne-au rugat să îi lăsăm până mai târziu,deoarece acesta dormea) şi de aceea a fost predata la ora 15:30, nu 16:30;
-două camere au avut într-adevăr pat suplimentar(deci al treilea pat în cameră).Patul a rămas de le cei cazaţi înaintea dânşilor şi având în vedere că urmau să vină ziua următoare alte familii care aveau copii nu am mai scos patul suplimentar.Nu ni s-a sezisat faptul că îi deranjează acel pat.
Masă:
-dânşii au fost în primul rând nemulţumiţi că nu li s-a permis să consume în spaţiile comune alimente şi băuturi aduse din afară pensiunii;
-cu toate acestea şi-au înşirat efectiv(nu ştiu cum să mă exprim mai elegant) plasele cu mâncare pe terasă;
-după cum se vede şi în poza pe care dânşii au publicat-o ,dimineaţa au venit efectiv cu mâncarea pe terasă şi cu ibricul de cafea - pe care şi-au facut-o în cameră:bănuiesc că au avut un termoplonjon.Funcţionăm de aproape 10 ani, dar aşa ceva nu am mai văzut.
-referitor la timpii de aşteptare:fiind weekend-ul prelungit 1-5 iunie 2017,restaurantul a fost foarte aglomerat.Dânşii fiind 8 persoane la masă au comandat pe rând şi atunci normal că pentru primii a crescut timpul de aşteptare. Noi am considerat că este frumos să le aducem comenzile în acelaşi timp.Timpul de aşteptare a fost de 55′ ,un timp care pentru un restaurant “ à la carte” este un timp raţional.
-un singur sortiment din variantele la care nu este necesară precomanda a lipsit şi anume:aripioarele.
Spaţiul verde :
-se vede şi din poză publicată de dânşii cât de “neîngrijit” este spaţiul verde;
-spaţiul verde este impecabil plin de toate tipurile de flori,unele înflorite altele în curs de înflorire,ca să fie tot timpul plin de flori. A nu se confunda buruienile cu florile.Gazonul este tuns săptămânal.
-altceva nu cred că trebuie să mai adaug .
Centru SPA:
-zona de SPA arată ca şi în poze;
-piscina nu este una olimpică, dar are dimensiuni rezonabile pentru o pensiune.Dimensiunile sunt de 10*5 m.
-sunt scrise şi pe site-ul pensiunii dimensiunile şi temperatura apei.
Plata:
-plata se face în momentul cazării:aceasta este politica noastră;
-s-a întâmplat ca unii clienţi să plece fără să achite şi de aceea avem această regulă.
   Ramona din Cluj Napoca
nota: 9.2
schedule sejur: 29.11.2013 - 01.12.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit excelent, personalul extrem de amabil. Mancarea a fost foarte buna.
Centru SPA va fi foarte reusit si se incadreaza perfect in atmosfera pensiunii. Vom reveni cu siguranta!
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa Internet in camere.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri.
Lipsa internetului in camere este din cauza semnalului slab pe care il are furnizorul nostru.
La parterul pensiunii-resaturant,sala conferinta, functioneaza.
Va asteptam sa reveniti!
   Vera din Radauti
nota: 10
schedule sejur: 31.05.2013 - 01.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost foarte serviabil,
Camerele confortabile, totul foarte curat, nu scump (eu am inchiriat toata pensiunea pentru un grup de copii), am fost serviți prompt și am fost bine tratați de patroni. Am stat doar o noapte si nu am vizitat imprejurimile, dar ne-a convenit faptul ca abaterea de la traseul nostru nu a fost decat de cativa km.
Răspunsul unității:
Vă mulţumim pentru aprecieri,d-na profesor.
Ne bucurăm că ne-am ridicat la înăltimea aşteptărilor Dvs.
Vă aşteptăm şi cu alte grupuri.
   Alice din Cluj Napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 10.03.2012 - 12.03.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii a fost primitor, flexibil si s-a adaptat bine cererilor noastre. Camerele sunt foarte curate si confortabile, mancarea excelenta, raport calitate-pret bun. Foarte aproape de partia Baisoara, dar nici cea de la Buscat nu e departe (2,5 km).
Răspunsul unității:
Va multumim pentru aprecieri.Incercam sa folosim comentariile turistilor in mod constructiv.
   Laurentia C. din Dej
nota: 9.5
schedule sejur: 05.01.2012 - 10.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost in cantonament cu 18 fetite de la echipa de baschet Lapi Dej si vreau sa adaug ca la aceasta pensiune ai toate conditiile unei bune pregatiri sportive; ai teren de sport (fotbal, baschet), masa si cazare deosebite, locuri amenajate pt petrecerea timpului liber.
Răspunsul unității:
Va multumim si va astepatm si in vacanta de vara.
   Petru L. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 13.08.2011 - 14.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie excelenta, amenajari interioare si exterioare deosebite, aer curat, ozonat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Accesul la gratar este conditionat. Ni s-a permis, totusi, sa-l folosim.
Răspunsul unității:
Va multumim.
Gratarul este pentru uzul bucatarilor pensiunii.Pentru Dvs. s-a facut o exceptie.
   Mihai P. din Cluj-napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 05.03.2011 - 06.03.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cat despre cazare, nu am nimic de reprosat, camerele sunt incalzite, curate. Merita sa va cazati la aceasta pensiune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Preturi cam piperate la restaurantul din incinta pensiunii.
Răspunsul unității:
Va multumim.Preturile sunt ca si la oricare restaurant de un anumit standard .Ex.4 lei omleta,ciorbe de la 7 la 10lei etc
CONTACT UNITATE
Daniela
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,