adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Ciucas din Baile Tusnad 3 grade grade grade

Baile Tusnad , str. Aleea Sf. Ana, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Ciucas din Baile Tusnad


   Catalin din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 01.07.2017 - 08.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina, sauna - acces liber ( halate si papuci la dispozitie ptr piscina )
- aer conditionat, minibar in apartament
- curatenie, schimbat asternuturi / prosoape - servicii ca ptr un hotel de 3*
- mancarea la restaurant accesibila ca pret si cea mai buna din statiune dupa parerea mea - am mancat o zi la Hanul Secuilor ptr ca am gasit referinte bune pe net despre el si am avut pbs cu stomacul + mancare proasta - in schimb la restaurantul hotelului a fost foarte buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Apartamentele sunt la ultimul etaj in mansarda si geamurile sunt de fapt geamuri de mansarda - foarte greu de aerisit apartamentul, cand e foarte cald afara se incalzeste foarte tare in apartament - trebuielasat aerul conditionat deschis non stop ca sa poti sta altfel de cum il inchizi se incalzeste la loc - cred ca nu e facuta izolatia bine
- lipsa unui balcon - mansarda a fost gandita foarte prost - puteau taia din camere sa faca un mic balcon sa poti avea acces la privelistea foarte frumoasa
   Gheorghe C. din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 02.09.2016 - 04.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
OK-hotel bine organizat
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai trebuie renovat parcul cu scarile vechi si trotuarul spre hotel
   Constantin P. din Medgidia
nota: 9.5
schedule sejur: 01.08.2016 - 07.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost super,începând de la curățenie la personal ca si comportament si serviabilitate ,calitatea serviciilor au fost ok masa deasenea a fost buna si diversificata Per total eu si familia mea ne-am simțit excelent.Vom reveni cu placere
thumb_down
Aprecieri negative:
Referitor la minusuri vinul la masa sa fie servit si la pahar nu musai câte o sticla
   Sandu din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.06.2016 - 27.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia, peisajul, aerul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca s-ar putea , ca in momentl in care te prezinti la receptie sau la restaurant ( oriunde) salutul de adresare sa se faca mai intai in l. Romana, si apoi in l. Maghiara, daca se observa ca turistul este de alta nationalitate.
   Eduard din Timisoara
nota: 5.8
schedule sejur: 08.02.2016 - 13.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasare deosebita, curatenie, personal politicos, aer curat
thumb_down
Aprecieri negative:
Organizarea activitatii la piscina
- cafeaua la micul dejun foarte proasta
- organizarea parcarii
- profesionalizarea personalului
   Nicolae din Reghin
nota: 9.3
schedule sejur: 14.01.2016 - 17.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul se afla intr-o zona superba, personalul unitatii este deosebit de cald si primitor, serviciile sunt de calitate, mancarea este foarte buna la preturi accesibile,confortul camerei a fost OK mai putin baia care emana niste mirosuri neplacute, iar apa nu era destul de calda, in rest a fost un miniconcediu placut.
   Daniela din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 26.08.2015 - 29.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Faptul ca am putut sa fac rezervare cu o zi inainte datorita TuristInfo. Incercasem cu 2 sapt inainte si hotelul nu avea camera libere. Noaptea am incercat prin Turistinfo, si in timp ce mergeam spre Tusnad am fost anuntata ca au camera libere.
Multumesc TuristInfo.
Camera, vederea de pe balcon, micul dejun buffet suedez. Centrul SPA.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa din bazin ar trebui sa fie mai calda.
Salina era totusi o camera simpla, nu avea peretii imbracati in sare, cum am mai vazut. Nu am stat in salina, intai am vrut sa vad cum arata salina.
   Alexandru R. din Cluj-napoca
nota: 8.7
schedule sejur: 03.08.2015 - 12.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am avut rezervarea din februarie.Au fost mici probleme la repartizarea camerei dar s-au rezolvat in timp util.Baza de tratament,psicina,masa ,imprjurimile de nota 10.
   Stefan V. din Baia Mare
nota: 8.2
schedule sejur: 22.06.2015 - 23.06.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asezarea, servicile, dotarile sunt excelente.
thumb_down
Aprecieri negative:
Confortul in camera se poate imbunatati.
   Florin M. din Bucuresti
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.04.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a concretizat pana la urma dar faptul ca v-ati oferit sa ma serviti si ca va interesati cum a fost spune multe si chiar imi face placere sunteti un intermediar serios si va multumesc sper ca data viitoare cand va voi apela sa se concretizeze in toatalitate cererea .
   Peter din București
nota: 10
schedule sejur: 30.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Centrul wellness - spa, ospatarii si personalul de la receptie, dotarea camerelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Speram ca noua aripa care se afla în constructie sa aiba si o piscina
   A. din Ploiesti
nota: 9.5
schedule sejur: 30.12.2010 - 03.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost foarte multumiti de toate serviciile oferite, inca de la sosire; personalul a fost amabil si prompt la orice dorinta am avut.
Seara de Revelion si cea de Carnaval de pe 1 ianuarie 2011, au fost superbe. Ceea ce a impresionat si mai pregnant, a fost felul cum a fost impodobita si aranjata salonul restaurant; nota 20!
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul lucru care nu a fost pe gustul meu, a fost sala de baie, care este foarte mica.
   A. din Bacau
nota: 10
schedule sejur: 29.12.2010 - 02.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a avut un comportament ireprosabil;
Mancarea sa contina mai multe ingrediente proaspete( nu congelate-vezi ciorba de burta) la restaurant, din acest motiv unele mese le-am servit la alte restaurante locale;micul dejun nu avea fructe si prajituri;
thumb_down
Aprecieri negative:
Canapeaua din apartament trebuie reparata sau inlocuita;
Serviciile de Spa privind mastile cosmetice trebuie imbunatatite in sensul prestarii serviciului complet cosmetic(curatare ten, tonifiere) si diversificarea liniei de produse cosmetice, introducerea liniei cosmeticelor profesionale anti aging de la firme renumite; aceeasi recomandare si la impachetarile corporale;
Copilul adolescent s-a plictisit groaznic; ar fi bine sa aveti 1-2 mese de biliard in holul hotelului sau la restaurant sau o alta sala ;
   I. din Braila
nota: 9
schedule sejur: 30.12.2010 - 02.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost in perioada revelionului, asa ca atmosfera a fost excelenta: totul era decorat de sarbatori, masa de dimineata, stil "bufet suedez", imbelsugata si cu produse ff proaspete si ff gustoase; baza de tratament si Spa f primitoare, atmosfera generala pozitiva!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca "minus" nu prea as avea ce sa zic, poate doar faptul ca toti angajatii vorbeau ungureste intre ei, insa avand in vedere zona respectiva. . . . Se accepta. . .
   G. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 29.12.2010 - 02.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul hotelului (ospatar, receptioner) a fost foarte amabil, mancarea buna, camera dubla foarte curata si confortabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta pana la partia de ski este de 1 km si nu 500m! Ar fi necesara o mai buna promovare a obiectivelor turistice din zona cu materiale sfecifice (harti, pliante)
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,