adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Anna din Baile Tusnad 3 grade grade grade

Baile Tusnad , str. Oltului, nr. 128  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile hotelului Anna din Baile Tusnad


   Laurentiu D. din Galati
nota: 8.2
schedule sejur: 24.12.2016 - 27.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, peraonalul foarte prietenos
thumb_down
Aprecieri negative:
Salteaua si lenjeria cam vechi, usa baie defecta
   Cristian din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 18.08.2014 - 19.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pozitie buna in statiune, personal serviabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usa de la balcon se inchidea greu, usa de la baie se inchidea greu... Poate la un pret mai mic nu as fi zis nimic.
   Nicoleta din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 14.08.2014 - 20.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Baza de tratament este moderna si utilata.
Mancarea buna.
Personal dragut, vorbesc frumos si sunt atenti cu ceea ce-si doresc clientii.
Ne-am simtit bine chiar daca nu a fost totul perfect.
Recomand complexul celor care nu sunt extraordinar de pretentiosi
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera unde am stat avea mobilier vechi si total daramat si mai avea o problema cu mirosurile de la baie.
   Ioan-emil din Brasov
nota: 9.5
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil, serviabil gata sa raspunda la solicitari
thumb_down
Aprecieri negative:
Daca mai doreste sa adauge o aripa la acest complex, sugerez sa foloseasca alta echipa de instalatori
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,