adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hanul Secuiesc din Baile Tusnad

Baile Tusnad , str. Olt, nr. 57  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.0/10 Excelent !
5 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 5).

record_voice_over Personal:9.7
insert_emoticon Servicii:8.3
lightbulb_outline Curățenie:8.3
weekend Confort:8.3
monetization_on Prețuri:9.3
location_on Localizare:10

Recenziile hanului Secuiesc din Baile Tusnad


   Dorel D. din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 15.02.2017 - 17.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare confortabilă, cald, chrat , discreție, gastronomia specifică buna servire rapida cu respect.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemulțumiri. O sugestie. Cred că seara ar merge o formație de lăutari cu muzica specifică.
   Iulian din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 09.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera, curățenie, mancare si servire de 10
   Gabriela din Bucuresti
nota: 7.2
schedule sejur: 13.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este foarte buna, relativ central, aproape de toate punctele de interes iar mancarea la restaurant merita asteptarea. De asemeni pretul a fost OK, data fiind perioada cazarii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am rezervat doua camere, una a fost OK, in cea de a doua erau purici in pat dar personalul a facut curat imediat.
Un mare minus este lipsa apei pentru dus, din pacate la etaj nu era destula presiune si nu se putea face baie.
   Adrian T. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 02.05.2016 - 03.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazare ok.mancare buna.
   Lavinia P. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.08.2015 - 30.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Distanta fata de principalele obiective
Curatenie
Mancare foarte buna
CONTACT UNITATE
Recepție
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,