adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Skandik din Baile Tusnad

Baile Tusnad , str. Oltului, nr. 103  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile casei Skandik din Baile Tusnad


   Angela din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 21.06.2016 - 22.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mobilierul din camere de bun gust; camerele curate, lenjeria/prosoapele ok; personalul de la receptie foarte amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Drumul pietruit pe care se urca pana in spatele vilei, unde se afla parcarea, ar trebui intretinut. In perioada sejurului nostru avea un sant pe mijloc, cam neplacut pt o masina mai joasa. Vila este pe marginea drumului principal foarte circulat si este cam zgomot. Din pozele de pe / nu iti poti da seama ca este chiar la strada, probabil ca n-as fi ales-o daca stiam asta.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Fotografiile exteriorului pensiunii nu reflecta realitatea; terasa respectiva este mult mai mica decat pare in poze si nu se arata faptul ca pensiunea este la drumul principal.
   Larisa din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar nu s-au obosit sa imi raspunda la solicitarea de rezervare a unei camere

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Simona din Galati
nota: 10
schedule sejur: 30.04.2015 - 03.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie superba, aproape de obiectivele turistice din zona, proprietarii receptivi la necesitatile noastre. O recomand cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ca sugestie putin spatiu amenajat pentru joaca copiilor.
   Adrian din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 26.08.2014 - 27.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cladire noua, modern conceputa;
- camera spatioasa,cu mobilier modern;
- bucatarie bine echipata;
- terasa placut amenajata;
thumb_down
Aprecieri negative:
Includerea micului dejun la servicii;
CONTACT UNITATE
Albert Bernadett
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,