adaugă o unitate turistică
search
date_range

Casa Edelweiss din Baile Tusnad

Baile Tusnad , str. Brazilor, nr. 21  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile casei Edelweiss din Baile Tusnad


   Gheorghe din Iasi
nota: 10
schedule sejur: 22.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
6 pisici, amenajat frumos, leagan in curte
   Paul G. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.07.2015 - 18.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oaza de liniste si relaxare. Gazda deosebit de amabila si dispusa sa afere cele mai utile informatii privind obiectivele turistice din aproppierea Tusnadului. Datorita ospitalitatii gazdelor am mai ramas inca doua zile. Vom veni cu placere in viitoarele vacante de vara.
   Diana M. din Bacau
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.11.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu ne-am cazat pentru ca nu erau locuri disponibile. Apreciem promptituniea cu care s-a raspuns la cererea de cazare.
   Cluci din Suceava
nota: 9.7
schedule sejur: 18.08.2014 - 26.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona f.linistita,aproape de toate obiectivele turistice,gazde amabile[ne au adus cu masina de la gara si cind am plecat ne au dus la gara].Apartamentul in care am fost cazati f.confortabil cu camera separata pt copii sau pt alti membri ai familiei,televizor baie bucatarie.Vom reveni cu placere in aceasta pensiune si o recomand si altora.Am petrecut 8 zile minunate si am avut placerea sa descopar ca statiunea Tusnad este una din statiunile cele mai frumoase din Europa ,aer curat priveliste minunata izvoare de apa minerala.Vom reveni!!!!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am constata minusuri
CONTACT UNITATE
Dl. Vasi C Botond
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,