adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel President din Baile Olanesti

Baile Olanesti , str. Forestierilor, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.5/10 Excepțional !
20 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(5 recenzii din 20).

record_voice_over Personal:9.6
insert_emoticon Servicii:9.2
lightbulb_outline Curățenie:9.2
weekend Confort:9.8
monetization_on Prețuri:9.6
location_on Localizare:9.4

Recenziile hotelului President din Baile Olanesti


   Eugen Adrian G. din Tg Jiu
nota: 10
schedule sejur: 10.11.2017 - 12.11.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,liniste,amabilitate!
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal cred ca ar trebui afisat pe site hotelului perioadele cind funtioneaza piscina interioara,spa !
   Mariana M. din Tulcea
nota: 8.8
schedule sejur: 12.08.2017 - 22.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenia,camera si baia spatioase,personal prompt
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am remarcat
   Sorin din Drobeta Turnu Severin
nota: 8.8
schedule sejur: 03.07.2017 - 10.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase
- baza de tratament moderna
- personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Unitatea nu a avut medic pentru recomandare cura ape, desi cu 4 zile inaintea sejurului ne-a confirmat telefonic ca exista medic.
- tratamentul se efectueaza incepind cu ora 14, fara sambete si duminici, desi am achitat contravaloare tratament si pentru weekend
- mobilier insuficient pentru un apartament (un singur dulap)
   Ruxandra din Urziceni
nota: 10
schedule sejur: 03.06.2017 - 04.06.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil, conditii de cazare excelente, curat si linistit, pozitie foarte buna pentru cei care nu cunosc statiunea (usor de ajuns). Aceeasi parere si despe sauna, piscina si terasa. Felicitari, inca se pot oferi conditii optime si in Romana. Nota 10!
thumb_down
Aprecieri negative:
In incinta piscinei solul cam alunecos, in rest nimic de obiectat sau de sugerat.
   C Tin Cornel din Bolintinvale
nota: 9.7
schedule sejur: 30.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Investitia este justificata pe deplin, fiind de apreciat managementul acestui hotel. As mai adauga comportamentul, politetea personalului, care este impinsa pana la nivelul acelui maximum maximorum.
   Mihaela din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 06.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Baile frumos amenajate și curate. Amplasamentul lângă un pârâu, fiind liniștitoare curgerea apei.
thumb_down
Aprecieri negative:
Se simțea câteodată miros de la bucătărie, camera fiind deasupra acesteia.
   Vanda din Mogosoaia
nota: 10
schedule sejur: 06.09.2016 - 11.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-a placut pozitia hotelului, era foarte aproape de centru. Este situat pe malul unui parau, iar susurul apei este foarte relaxant, linistitor. Totul este foarte curat, prosoape si asternuturi albe impecabile. Camera a fost dotata cu tot ce am avut nevoie, tv ecran plat, uscator de par, halate de baie, frigider si un balcon generos cu sezlonguri relaxante. Personalul hotelului a fost foarte amabil si prompt in rezolvarea rapida a dorintelor noastre, dand dovada de profesionalism si bunavointa. La restaurant lasam intotdeauna comanda pentru masa urmatoare si ora la care doream sa venim si gaseam totul deja pregatit. Ne-am simtit foarte bine la acest hotel si vom reveni aici cu drag.Va multumim
thumb_down
Aprecieri negative:
Hota restaurantului sa fie indreptata cat mai spre exterior. Prezentarea camerelor pe site sa coincida cu nr camerei hotelului. Sa primim email de confirmare a rezervarii dupa plata avansului. Sa specificati in email data limita pana la care se poate plati avansul pentru a garanta rezervarea.
   Lucretia din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 03.07.2016 - 08.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, la receptie fetele foarte amabile si dragute.
thumb_down
Aprecieri negative:
Tratament balnear te trimit pentru consult la Hotel Livadia iar acces la piscina este contra cost.
   Daniel V. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 04.07.2016 - 09.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totu a fost ok o primire deosebita si un personal foarte primitor
   Mircea din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 29.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere mari și frumoase cu mobilier modern, personal deosebit de atent
   Sorin Costel din Calafat
nota: 8.8
schedule sejur: 29.04.2016 - 01.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie,personal amabil,asezare,preparate bine pregatite,masa festiva bogata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa in piscina,cam rece,intr-una din zile,nu a functionat sauna,parcare aproape inexistenta.
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Multumim pentru observatiile dvs. Sauna a functionat si acest lucru poate fi conformat de turistii care au folosit-o dar din pacate pentru ca a fost folosita necorespunzator de unii turisti s-a defectat a treia zi si a trebuit sa fie inchisa pentru a fi reparata. Parcarea propriu-zisa a hotelului oferta 6 locuri in fata hotelului si 6 locuri in parcarea subterana.
Va asteptam cu drag si cu alta ocazie!
   Serban din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 29.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile medicale, terapeutice de relaxare adica piscina, sala de fitness, masajul, jacuzzi.
thumb_down
Aprecieri negative:
Parcarea este prea mica.
   Daniel din Bucuresti
nota: 2
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 08.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul fiind gol, am fost `sfatuit` la receptie ca ar fi mai bine sa aleg alta unitate.
   Steluta din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 30.12.2015 - 02.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, personal amabil, macarea foarte buna si foarte multa (la mesele festive), distractie;
-servirea meselor cu voucher, foarte utila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mici sugestii facute proprietarilor
   Stefan din Deva
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 30.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oferta bogata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Perioada nefunctionarii piscinei (revizie), din acest motiv am anulat rezervarea.
Poate altădată.
   Narcis D. din Craiova
nota: 9.3
schedule sejur: 19.11.2015 - 21.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Decorul in camera, ca exista usa intre hol si camera, ne-a balconul si privelistea de pe balcon dar si baia, ca se face curat zilnic, ca turistii sunt atentionati cu privire la consumul de apa si detergent folosite pentru spalare si in felul asta pot alege sa schimbe sau nu asternuturile, ca tv-ul are multe posturi
   Daniela din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 01.06.2013 - 02.06.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul respecta standardul aferent; personalul amabil; mancarea bine gatita si convenabila ca pret.
thumb_down
Aprecieri negative:
Consider ca accesul la piscina trebuie sa fie gratuit pentru cei cazati in hotel; fie incvlus in pretul cazarii.
Parcarea nu face fata numarului de turisti cazati.
   Adriana din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 26.12.2012 - 30.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere prietenoase, bine utilate, curate.
-personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Foarte multi caini comunitari liberi, in haite, in statiune astfel incat plimbarea dupa ora 17 devine un sport extrem....
   Camelius C. din Braila
nota: 7.2
schedule sejur: 11.08.2012 - 28.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, liniste, discretie din partea personalului. Eforturi din partea conducerii hotelului de a multumi clientii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Probleme vizibile in bucatarie si servire, se fac eforturi, dar mai aveti de lucru.
   Iavor S. din Bucuresti
nota: 7.3
schedule sejur: 11.06.2011 - 12.06.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centrul. Interner wireless usor de folosit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Galagie de caini toata noaptea. Lispeste parcarea.
CONTACT UNITATE
Receptie Hotel President
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,