adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel International din Baile Herculane 3 grade grade grade

Baile Herculane , str. Aleea Florilor, nr. 1A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului International din Baile Herculane


   Teodor din Botosani
nota: 10
schedule sejur: 19.07.2016 - 20.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitionare, liniste, curatenie, amabilitate personal.
   Gheorghe B. din Targoviste
nota: 9.5
schedule sejur: 08.08.2015 - 13.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal atent si civilizat. Hotelul dispune de facilitate care sunt usor de utilizat si nu necesita deolasarea in alte locatii(bai cu apa termala, spa. Masaj etc.)Mancarea foarte buna si la preturi accesibile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa reprosez gazdelor mele!
   Nicolae D. din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o cazare miniaturala la standarte foarte bune ce dovedeste ca nu cantitate conteaza ci calitatea si profesionalismul angajatilor cu servicii medicale corespunzatoare unei locatt care se respecta Voi recomanda si altora locatia
   Viorel I. din Valenii De Munte
nota: 8
schedule sejur: 01.09.2013 - 11.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului si a hotelierului
thumb_down
Aprecieri negative:
Sortimente de carne si peste congelate,cele proaspete lipsesc aproape in totalitate
-preparate care sint trecute in meniu,dar care nu pot fi comandate din lipsa de materii prime
-lipsa unor programari initiale pentru procedurile de tratament,care genereaza ore de asteptare
-sala de gimnastica foarte slab dotata,aparatura defecta sau nefunctionala
-amenajarea parcarii si a drumului de acces
   Dumitru B. din Mediaș
nota: 10
schedule sejur: 14.05.2013 - 24.05.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comparativ cu orice alte unitați de cazare/tratament este inutil comentariul. Profesionalismul personalului care executa fizioterapia este ireproabil - foarte diversificat si complet. Meniul a fost corespunzãtor i conform preteniilor mele, în fiecare zi camera în care am fost cazat a fost aspiratã, ni s-au dat halate i prosoape pentru baie, am avut lift în bunã stare de funciunare. Aprecierea de cãtre familia mea cu nota 10 peste tot
thumb_down
Aprecieri negative:
Avand un medic (Teleman) demn de invidiat pentru orice colt din tara, consider ca el trebui chemat la fiecare nou prezentat la tratament, pentru prescrierea acestuia.
   Eugenia B. din Cluj-napoca
nota: 9.8
schedule sejur: 08.07.2012 - 15.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea deosebita a personalului si asigurarea completa si complexa a conditiilor necesare pentru efectuarea tratamentelor specifice statiunii.
   Nicolae M. din Bucuresti
nota: 3.8
schedule sejur: 02.07.2012 - 16.07.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Programul lejer de tratament.
thumb_down
Aprecieri negative:
Aspectul terenului din partea de sud este deplorabila, gazonul de la nivelul terasei demisol neantretinut, parcarea... Se poate numi parcare? cred ca ar fi necesare scrumiere la intrare, terase et. 5 si demisol.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Sauna defecta, bazinul cu apa sulfuroasa nu este utilizabil decat seara
   Gabriel F. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 04.05.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa respectului fata de client ! Mi-a fost refuzata rezervarea desi initial am fost lasat sa inteleg ca sint locuri disponibile, pe motivul ca nu fac parte din grupul de turisti M.I.S.A.care urmau sa inunde statiunea in perioada respectiva. Acelasi lucru valabil si ptr alte locatii din Herculane. Sper ca domnii hotelieri sa fi invatat intre timp proverbul "sa nu dai vrabia din mina pe cioara de pe gard !"
   Stefania B. din Milano
nota: 10
schedule sejur: 03.09.2011 - 14.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul in permanenta la dispozitia oaspetilor, seriozitate si amabilitate maxima.
thumb_down
Aprecieri negative:
E de preferat perfectionarea bucatarului.
   Venera N. din Ploiesti
nota: 7
schedule sejur: 08.08.2011 - 14.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Masa e excelenta, cazarea de asemenea excelenta, in rest totul a fost Ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Tratamentul nu este prea reprezentativ si se pierde munt timp cu Programari.
   G. din Craiova
nota: 10
schedule sejur: 29.01.2011 - 05.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul este nou, are toate dotarile standard pentru categoria 3 stele, baza de tratament este modern utilata, personalul este extrem de ospitalier si bine calificat.
   M. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 23.09.2010 - 30.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii excelente
Personal amabil, politicos, punctual
Camerele curate, mobilier nou
Curatenie de nota 10 in fiecare zi personalul isi facea meseria
Hotelul este central nu este departe de obiectivele turistice.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am ce sa reprosez
   M. din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 15.08.2010 - 22.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte bine amplasat, cura si tratamentele efectuate corect, linistea locului(retras fata de sosea), primitor si linistit.
thumb_down
Aprecieri negative:
Serviciile lasa mult de dorit, oricum, se pot ameliora.
   S. din Pitesti
nota: 8.3
schedule sejur: 05.08.2010 - 10.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere cu mobilier nou, personal civilizat si binevoitor, mancare relativ buna, conditii bune de tratament
thumb_down
Aprecieri negative:
Cald in camere deoarece este nu este aer conditionat, drumul de acces nu este foarte bun.
   G. din Tismana
nota: 10
schedule sejur: 24.07.2010 - 31.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este super m-am simtit ca intre prieteni. Ai impresia ca personalul hotelului sunt cunostinte vechi cu care te reantalnesti cu drag oricand. Mancarea este foarte buna, serviciile de 4 stele. Vom reveni oricand cu placere.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este necesar sa fie terminata si acea scara de acces catre hotel
   I. din Timisoara
nota: 10
schedule sejur: 28.05.2010 - 30.05.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina acoperita cu apa termala, servicii de fizioterapie si acoperis-terasa numai bun de plaja.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi bune cateva sezlonguri pe terasa. . .
CONTACT UNITATE
Receptia
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,