adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Cerna din Baile Herculane

Baile Herculane , str. 1 Mai, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.3/10 Bine
29 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(8 recenzii din 29).

record_voice_over Personal:8.8
insert_emoticon Servicii:7.8
lightbulb_outline Curățenie:7.9
weekend Confort:7.4
monetization_on Prețuri:8.8
location_on Localizare:9.5

Recenziile hotelului Cerna din Baile Herculane


   Octaviana Ioana din Alba Iulia
nota: 7.5
schedule sejur: 21.10.2016 - 23.10.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia hotelului este una centrala.
Camera si baia foarte spatioase si calduroase.
Saltelele foarte confortabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Asternuturile sunt cam uzate.
Hotelul pare a fi fost renovat cu un buget destul de mic, dar avand in vedere preturile practicate, raportul calitate/pret este respectat.
   Gheorghe din Maldaeni
nota: 9
schedule sejur: 11.09.2016 - 21.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea foarte buna si de calitate,
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai mult efort pentru mentinerea curateniei si a starii fizice a hotelului
   Ioan din Dej Cluj
nota: 8.2
schedule sejur: 15.09.2016 - 24.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancarea, comportamentul celor care au servit la masa si tratamentul
thumb_down
Aprecieri negative:
Camerele si baile trebuiesc renovate. Nu se putea servi cafeaua de dimineata doar daca treceai drumul, o luai la pachet si o savurezi in camera ca afara nu prea era recomandat s-o faci ( erai la tratament doar si nu puteai sta in racoarea diminetii mai ales ca am prins si dimineti foarte reci).
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Era afisat bar, terasa
   Alisa din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 05.09.2016 - 10.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel este situat in centrul vechi. Personalul a fost dragut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Merita mai multe imbunatatiri
   Ionita din Goiesti/dolj
nota: 9.2
schedule sejur: 15.08.2016 - 21.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului,serviciile oferite,prezul competitiv,fluenza de turisti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Timp mult de asteptare la baza de tratament.
   Miroslava din Deta
nota: 7
schedule sejur: 25.07.2016 - 01.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tratamentul in general s-a desfasurat asa cum e indicat pe site! Si mesele erau satioase, dar uneori cam repetitive.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-a inteles de pe site ca baia la camere single este la comun!
   Mioara Luiza din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 11.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Copilului i-a plăcut foarte mult faptul că a avut balansoar în apartament.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar fi indicat să se schimbe tâmplaria la geamuri şi să se renoveze mai repede clădirile istorice din Băile Herculane.
   Gabriel din Hunedoara
nota: 8.8
schedule sejur: 03.07.2016 - 16.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartmentele sunt spatioase, perfecte pentru o familie de 4 persoane.
thumb_down
Aprecieri negative:
Ar trebui niste reparatii la tamplarie ferestre, usi, instalatii sanitare.
   Cristina Isabela din Husi
nota: 8.2
schedule sejur: 07.06.2016 - 23.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru pretul pe care le-am platit serviciile ,cazarea,si masa au fost satisfacatoare..
thumb_down
Aprecieri negative:
S-ar putea imbunatati si moderniza camerele si baile..
   Maria S. din Craiova
nota: 9.7
schedule sejur: 13.06.2016 - 24.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am apreciat amabilitatea şi seriozitatea angajaţilor. Condiţiile au fost excelente, mâncarea foarte bună, totul la superlativ.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nemulţumiri. Totul mi-a plăcut şi m-am simţit foarte bine.
   Liliana din Bacova
nota: 8.2
schedule sejur: 06.06.2016 - 15.06.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal prietenos,amabil.Mobila draguta,pat foarte bun.Mancare multa si buna.Amplasarea hotelului este intr-o zona mai frumoasa ca a celorlalte hoteluri din centru.Este mai aproape de parcul central care este renovat foarte frumos.Camerele pt doua persoane sunt spatioase si placute.
thumb_down
Aprecieri negative:
Usile de la camere,chiar necesita sa fie schimbate.Baile trebuiesc renovate complet,plus chiuvetele din camerele pt o singura persoana.Ramele de la usile care dau spre balcon,trebuiesc schimbate.Camerele necesita zugraveala proaspata.Prezenta unui mini-frigider ar fi de dorit.
   Alexandru din Timisoara
nota: 8.2
schedule sejur: 18.09.2015 - 19.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotelul amplasat pe malul Cernei aproape de centrul istoric al localitatii.Ne-am bucurat de privelistea frumoasa din balconul camerei noastre si am incercat sa ne imaginam cum arata hotelul in momentele lui de glorie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Hotelul necesita renovari. Cladirile istorice din Herculane se degradeaza an de an fara ca cineva sa intervina, sa avem un asemenea patrimoniu si sa ne batem joc de el.
   Sebastian C. din Eforie Sud
nota: 9.2
schedule sejur: 08.09.2015 - 15.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare foarte buna. Personal amabil. Raportul pret/calitate cel mai bun. Zona este superba
   Doru D. din Gratia - Teleorman
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 10.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost informat de turistinfo ca nu sint camere libere in perioada dorita,dar am fost sunat de la receptia hotelului si mi s-a propus o alta varianta
thumb_down
Aprecieri negative:
Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Liviu din Bucuresti
nota: 4
schedule sejur: 29.08.2015 - 01.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziția în stațiune
thumb_down
Aprecieri negative:
Egrasie, aspect învechit gen uși, geamuri. În 3 zile cât am fost cazat nu am văzut camerista. Nu au golit coșul de gunoi, nu au schimbat prosoape, nu au dat cu mătura sau aspiratorul. Baia este sub orice critică.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Piscina este cu plată.
   Serban din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 16.08.2015 - 22.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul montan, izvoarele termale, zona linistita si relaxanta
thumb_down
Aprecieri negative:
Aspectul dezolant al cladirilor din centrul istoric al statiunii
   Patricia din Sibiu
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 25.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din pacate nu aveau locuri libere in perioada solicitata de mine, dar mi-a placut faptul ca unitatea m-a informat rapid despre acest lucru si am avut timp suficient sa caut cazare in alta parte.
   Serban M. din Craiova
nota: 8.3
schedule sejur: 27.07.2015 - 11.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servirea mesei exemplara, meniul gustos, indestulator si variat,
personalul de serviciu pentru camere deosebit de amabil, si operativ,
ordinea si disciplina la ele acasa
thumb_down
Aprecieri negative:
Toleranta prea mare a conducerii hotelului fata de turistii care faceau zgomot la ore nepotrivite, fata de
copii nesupraveghiti,
   Ticu din Bucuresti
nota: 5
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Dialogul cu persoana de la receptie a fost extrem de scurt `Nu avem camere libere. La revedere !`
   Sorin din Bucuresti
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 09.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
La telefon au au spus ca sunt locuri,dar la rezervarea online am primit raspuns ca nu sunt locuri disponibile(rezervarea online s-a facut in urma discutiei telefonice cu receptia hotelului).
   Florentin din Lespezi
nota: 9.3
schedule sejur: 20.07.2015 - 30.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, in general, politicos si serviabil.
- Disponibilitatea ofertei inspre cerintele turistului.
- Pozitia hotelului in statiune.
- Raportul pret/oferta, convenabil.
- Masa si restaurantul, in regula.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu grave, dar deranjante (defect robinet, liftul); lenjerie neschimbata 10 zile.
   Mihai D. din Bucuresti
nota: 8
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 31.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu s-a concretizat din cauza lipsei locurilor . Au avut bun simt si am fost anuntati imediat
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am .
   Gyorgy din Bonyhad/ Ungaria
nota: 9.8
schedule sejur: 24.07.2015 - 25.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Restaurantul frumos, bucataria ( mincarea ) foarte buna, servire ireprosabile. Va multumim !!!
thumb_down
Aprecieri negative:
In fata hotelului ( scara si platou din fata ) ar fi bine ca in fiecare dimineata se dea cu apa, ca sa curata resturile de fructe si in general.
De altfel totul a fost bine ne-am simtit foarte bine!!! revenim !!!
   Claudiu din Timisoara
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.07.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am primit confirmare de rezervare de aceea am renuntat sa mai vin la herculane.sistemul nu este bun

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
Răspunsul unității:
Nu avem nici o cerere de rezervare pe acest nume.
   Zorin P. din Tg -jiu
nota: 9
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atitudinea si comportamentul personalului hotelului au fost foarte frumoase.
Va multumim.
   Gabriel Dan M. din Hunedoara
nota: 9.2
schedule sejur: 01.07.2015 - 11.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere curate, baza de tratament si strand termal langa hotel. Mancare buna.
   Catalin din Bucuresti
nota: 6.7
schedule sejur: 28.06.2015 - 04.07.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Hotel aflat chiar in centrul vechi - daca nu veniti cu masina personala ci cu trenul exista o cursa din gara care va lasa exact in fata hotelului ( merge din 30 in 30 minute )
Am fost cazati intr-un apartament : foarte spatios, bine gandit - balcoane mari la ambele camere, masa mare cu 4 scaune, televizor in ambele camere, o baie cu cada + un `wc de serviciu` separat, asternuturi + prosoape curate, priveliste frumoasa spre munti
Daca s-ar investi in hotel ar fi un hotel foarte ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Mobila veche - cand intri in apartament te intampina un miros de foarte vechi - acest lucru l-am rezolvat cumparand un dezodorizant de camera
- Lipsa unui frigider - e vb totusi de un apartament si peste tot unde am fost in apartament exista totdeauna un frigider / racitor
- Am stat 6 nopti si nu a venit nimeni sa ridice gunoiul, sa dea cu aspiratorul, sa schimbe prosoape, sa aduca sapun sau hartie igienica - am avut impresia ca exista o singura persoana care se ocupa de curatenie si doua persoane joc la receptie - cam ciudat nu ?
- Intr-una din zile nu a fost apa dar din cate am inteles a fost o defectiune la uzina de apa a orasului
- Restaurantul ofera meniu fix - nu ai posibilitatea de a alege - in prima zi de ex aveau ciorba de legume cu carne de porc si sarmale - fiind cu copil mic cu pretentii la mancare nu puteam manca asa ceva - noi nu am luat cazare cu masa si tratament doar cazare
- De la hotel primul restaurant / terasa acceptabil(a) la care se poate manca este la foarte mare distanta de hotel
- Statiunea este in reabilitare dar se lucreaza in stil romanesc - cat am stat noi in cele 6 zile nu am vazut facandu-se nimic desi praf era peste tot
   Mariana O. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 21.05.2015 - 25.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand si altor cupluri hotelul ptr odihna,relaxare,masa.
   Mariana din Arad
nota: 9.7
schedule sejur: 10.04.2015 - 13.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Noi am fost foarte multumiti!E un hotel modest dar curat ,cu un personal foarte amabil si dragut si foarte primitori,parca te-ar cunoaste de o viata si in plus au o mancare foarte buna,foarte bine gatita si destul de multa.E un hotel accesibil atat celor care au un buget mai modest dar si pentru altii,depinde de fiecare cat e de pretentios....in timpul sederi noastre a fost cazat un grup de germani si am vazut ca la randul lor au fost si ei multumiti.Pentru un hotel de 2 stele e ok.Evident ca mai necesetita imbunatatiri dar pentru asta e nevoie de bani.Multumesc pe aceasta cale tuturor celor care lucreaza in acest hotel si cine stie poate ne vom revedea si la anul viitor....Recomand tuturor Herculanele si nu numai ,chiar si hotelul Cerna.E un oras cu istoerie,pacat de cladiri ca sunt asa cum sunt dar peisajul merita toata osteneala,e de vis.Noi am fost pentru a 4 oara la Herculane si intentionam sa mai revenim.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,