adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hostel Sara`s Sons din Baile Herculane 3 grade grade grade

Baile Herculane , str. Aleea Teilor, nr. 2A  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hostelului Sara`s Sons din Baile Herculane


   Adriana B. din Alexandria
nota: 9.8
schedule sejur: 20.03.2016 - 29.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
La Sara's Sons am mai fost , de doua ori ,ne-a placut si a treia oara ,si sigur ne vom mai duce. N-am avut motive sa ne plangem , nici de mancare, nici de personal si mai ales de conditii. Ne-am simtit bine, ne-am simtit ca acasa, locatia linistita, peisajul minunat ,camera mare, caldura din plin , pacat ca vremea a fost destul de capricioasa si ne-a tinut mai mult in camera.doamnele de la baza de tratament sunt de asemenea de nota maxima , asa ca chiar n-avem ce regreta .
thumb_down
Aprecieri negative:
Piscina interioara, din pacate totusi anul asta a fost plina mai mult cu apa ...rece .cum vremea ne-a facut necazuri , ar fi fost bine daca ne mai pierdeam timpul acolo , ca e totusi ...obositor sa stai numai in camera. Am comunicat asta personalului. In rest...sa fim sanatosi sa ne mai ducem !
   Lucian S. din Brasov
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 15.02.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
Am sunat de două ori la recepție pentru a rezerva un sejur de o săptămână cu masă, cazare și tratament. La primul apel, după bâlbe că oferta de pe turistinfo nu mai e valabilă m-au îndemnat să scriu un mail. Am scris. Nimic, timp de 2 săptămâni. I-am recontactat telefonic. Aceeași placă de la recepție, să trimit un mail. Am mai trimis un mail și nici până astăzi răspunsul. Deci profesioniști, cu ghilimele de rigoare. Să aveți parte de același tratament și respect din partea turiștilor de care am beneficiat și noi, domnilor. Turism plăcut!
   Anghel S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 25.10.2015 - 31.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Tratament, mancare, caldura in camera
thumb_down
Aprecieri negative:
O boxa la piscina sa asculti un post radio
   Catalin Ionut din Navodari
nota: 9.2
schedule sejur: 02.08.2015 - 08.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna, curatenie, baza de tratament si bazine exterioare mari cu apa termala
   Aurelia din Slatina
nota: 9
schedule sejur: 13.10.2014 - 22.10.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalu care ofera serviciile medicale este exemplar. Baza de tratament este corespunzatoare. Procedurile sunt foarte bine programate, se efectueaza consecutiv, in aproximativ o ora si treizeci de minute spre deosebire de alte hoteluri unde pierzi mai mult de o jumatzte de zi pentru a efectua trei proceduri la intervale si de doua ore.
Aici se fac patru proceduri pe zi, inclusiv sambata,
Am fost aici doi ani la rand in luna octombrie si nu avem ce reprosa referitor la conditiile si serviciile oferite in aceasta perioada.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestii: Dotarea camerelor cu uscator de par avand in vedere ca este o locatie unde se ofera servicii de tratament, respectiv bai si in sezonul rece este mai mult decat necesar .
   Silviu R. din Slatina Olt
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost acum 2 ani,Impresii excelente. Anul acesta vina este a mea. Am intaziat excesiv decizia rezervarii.
   Constantin B. din Goicea,jud.dolj
nota: 9.3
schedule sejur: 19.02.2014 - 28.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul pentru deservire este bine pregatit, amabil;
- mancarea este de calitate;
- personalul medical foarte bun
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal pentru deservire insuficient
   Alexandru din Sinaia
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 02.10.2013
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu s-a sinchisit nimeni sa raspunda la cererea de rezervare. Am apelat la alta pensiune si nu regret. Hostel Sara`s Sons scoasa de pe lista mea de unitati de cazare.
   Elisabeta P. din Satu Mare
nota: 8.5
schedule sejur: 04.08.2013 - 15.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
_asezare pitoreasca,,,,constructie cu iz rustic, unde sa tooot stai sa te rasfeti, cu baie la piscina ,plaja, muzica placuta, meniu la alegere, servit pe terasa cu aerul si privelistea pitoreasca a Domogledului, o bucatareasa pe care ai dori s-o duci acasa, sa te rasfete in continuare, zambetul si conversatia placuta cu doamna Laura, (patroana?) personalul care s-a ocupat de oaspeti este placut,,,omenos,,isi vad de treaba te simti bine in prezenta lor, imi voi aminti cu placere de sederea la pensiune. Am facut zilnic un drum luuuuuuuuuuung pe jos pana la principalele puncte de interes din statiune, deoarece nu am avut masina, am circulat cu microbuzele din statiune sau cu taxiul, In pensiune e ca in occident, dar, cand ai iesit in statiune zici ca ai ajuns intr-o tara din lumea a treia, cladiri istorice care sunt gata sa se prabuseasca, munti de gunoaie, straduri murdare, unde daca folosesti toaleta ti se face rau, O pata de culoare dau oamenii care vand mure, afine, sau alte fructe din propriile gradini (fructe bio)
thumb_down
Aprecieri negative:
Pensiunea e dotata cu un centru Spa bogat dar, lipseste cu desavarsire personalul care sa manuiasca aparatele sa-ti ofere rasfatul promis,
La camere ideal ar fi sa se puna cate un geam care sa se deschida ptr persoanele care doresc sa inspire aerul curat al zonei, nu aerul conditionat (eu sunt adepta aerului oferit de natura)
   Elena S. din Tg Mures
nota: 6.3
schedule sejur: 06.04.2013 - 13.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Baza de tratament a fost in regula precum si personalul medical.Personalul din hotel amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Timp de o sapatamana nu a intrat camerista sa faca curatenie(a schimbat de doua ori gunoiul si a pus hartie igienica. Piscinile din fata hotelului erau murdare, lasate asa de anul trecut, mancarea are pretul ridicat in raport cu calitatea produselor preparate.
   Viorica P. din Rosiorii De Vede
nota: 6.5
schedule sejur: 03.04.2013 - 05.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mancare buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Receptionera are un comportament dezagreabil. Ne-a refuzat accesul la bazinul din interior. La plecare am platit produse care nu existau in minibarul din camere.cat am stat, nu s-a facut curat . Lipseau cearceafuri.
   Daniel din Alexandria
nota: 9.3
schedule sejur: 21.01.2013 - 27.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vremea si organizarea interioara ,puteai servi masa la orice ora personalul a avut o comportare ireprosabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sar putea monta un biliard in holul receptiei sau ceva distractiv jocuri.
   Agentie De Turism A. din Craiova
nota: 8.3
schedule sejur: 12.01.2013 - 13.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul, piscina,caldura in camere,apa calda oricand,curat pe holuri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lenjerii mai putin curate, fotoliile si canapeaua trebuie schimbate sau curatate, veioze,tv avea praf pe el.Trebuie pus accentul mai mult pe camere .
   Valentin din Buzescu ,teleorman
nota: 8
schedule sejur: 04.01.2013 - 10.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Linistea , calitatea serviciilor la baza de tratament, curatenia din hotel si restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost un pic cam frig.
   Gabriel din Constanta
nota: 5.5
schedule sejur: 23.12.2012 - 26.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina cu apa calda si atentia oferita de patron.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera 101 nu are incalzire buna. Nu are termopane. Nu este un hotel de 3 stele, mai degraba de 2. Ar putea dezinfecta baia. Mancarea nu mi-a placut. Chelneritele erau foarte suparate ca ne serveau
   Vasile U. din Reșița
nota: 9.8
schedule sejur: 17.11.2012 - 18.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera foarte placuta si relaxata. Accesul la piscina. Personalul de nota 10. Curatenie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa la piscina putin cam rece.
   Aurelian din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 28.09.2012 - 30.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina, mancarea
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul mancarii putin cam mare - mai mare dacat la 2 Mai in plin sezon.
   Mariana din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 06.08.2012 - 12.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul unitatii f amabil, camera a fost confortabila, pretul nu a fost mare, calitatea a fost mai ridicata, personalul de curatenie a fost atent si prompt, de distanta nu este cazul, hotelul fiind in centrul statiunii.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un minus ar fi mancarea de la restaurantul hotelului, ar fi bine sa fie mai diversificata, in meniu ar trebui sa se gaseasca si mancare gatita, nu spun ca mancarea nu a fost buna dar ar trebui mai multe feluri pentru masa de pranz.
   Sorin M. din Resita
nota: 8.5
schedule sejur: 22.06.2012 - 28.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atitudinea intregului personal.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pret mai mic la mancare ar fi de bun augur.
   Cristina B. din Rm Valcea
nota: 9.5
schedule sejur: 07.06.2012 - 08.06.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea personalului, atmosfera , linistea locului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sa se mareasca parcarea.
   Horia din Fagaras
nota: 8.5
schedule sejur: 27.04.2012 - 05.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii bune de cazare si masa si in special o piscina excelenta.
   Ionut Marius I. din Miercureaciuc
nota: 9.5
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ne-am simtit foarte bine personalul e foarte amabil si curatenia exista cu adevarat mancarea e la pret aceptabil si foarte buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Servirea e lenta, pesonalul este suprasolicitat.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
De exemplu piscina interioara si sauna nu erau functionale si nici masajul, dar masajul s-a rezolvat; in concluzie baza de tratament a hotelului era inchisa.
   Gabriela Doina I. din Rovinari
nota: 9.5
schedule sejur: 30.12.2011 - 02.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul amabil.
Camerele curate, am apreciat faptul ca toata tocaria era din lemn si nu din termopan.
Personalul care efectua curatenia foarte atent;
Mancarea foarte buna;
thumb_down
Aprecieri negative:
Apa calda cu probleme;
Un inconvenient al acestui hotel a fost faptul ca nu are parcare suficienta amenajata, si deasemenea faptul ca intrarea in restaurant era in afara cladirii hotelului (dificil pentru perioada de iarna).
   Daniel K. din Timisoara
nota: 9.2
schedule sejur: 01.12.2011 - 04.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intr-adevar personal amabil, dragut, mancare buna si la pret acceptabila, este minibar in camera dotat suficient. Caldura in camere cat sa stai in tricou, baia curata si apa calda vine repede.
thumb_down
Aprecieri negative:
Reteaua wireless cam slabuta, se intrerupe des conexiunea si semnalul e slab, pereti cam subtiri, auzi vecinul cand sforaie si face dus sau trage apa.
   Victor B. din Craiova
nota: 9.8
schedule sejur: 01.12.2011 - 03.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servirea rapida a mesei la restaurant, barul si personalul care deservesc hostelul sunt plusuri uriase.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei piscine interioare care sa functioneze si in extrasezon este un minus.
   Adalbert S. din Oradea
nota: 9.7
schedule sejur: 05.09.2011 - 11.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul serviabil. Punctual.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mancarea scumpa fata de alte restautante din localitate, monotona, acelasi ciorba sub mai multe denumiri.
   Ramona-laura C. din Targu Jiu
nota: 9.3
schedule sejur: 18.08.2011 - 24.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Stranduri in incinta unitatii, curatenie, mancare si cazare buna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pret un pic cam mare la mancare fata de celelalte locatii.
   Camelia B. din Gaesti
nota: 9
schedule sejur: 11.08.2011 - 16.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Baza de tratament bine utilata;
- piscinele cu apa termala foarte bine intretinute
- mancarea buna
- serviciile hoteliere foarte bune
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul de deservire in restaurant sau la terasa nespecializat,
- preturile destul de ridicate la produsele preparate si de asemenea, la pachetul oferit biletele valorice nu acopereau decat o masa,
- alte proceduri incluse la baza de tratament.
   Dumitru R. din Dr Tr Severin
nota: 9.3
schedule sejur: 13.05.2011 - 15.05.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In general ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolare fonica a camerelor proasta
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,