adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Orhideea Alba din Baile Govora

Baile Govora , str. Eroilor, nr. 85  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți
Grup

Recenziile pensiunii Orhideea Alba din Baile Govora


   Petru U. din Baia Mare
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 27.08.2015
thumb_down
Aprecieri negative:
Am ajuns la pensiune pe la ora 18.Am stat in fata pensiunii cca.30 de minute,tim in care persoana care raspundea de pensiune,se tot scuza ca nu are cheia de la intrare deoarece ar fi plecat cineva cu ea.Am vorbit la telefon inclusiv cu proprietarul pensiunii si a spus ca nu are cum sa dea de persoana care a plecat cu cheia si ca o sa ne restituie avansul platit.Am plecat de acolo si am cautat alta cazare.In data de 26.08.2015 am ajuns acasa si am trimis contul in care sa restituie banii,desi el avea acest cont.Eu am platit avansul cu OP in contul indicat de propietar.Daca restituie banii inseamna ca a fost o intimplare nefericita ,in caz contrar este un mod de a insela clientii.
CONTACT UNITATE
Monica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,