adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Pictorilor din Baia Mare 3 grade grade grade

Baia Mare , str. Pictorilor, nr. 1  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 8.6/10 Foarte bine
13 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 13).

record_voice_over Personal:8.8
insert_emoticon Servicii:8.8
lightbulb_outline Curățenie:8.8
weekend Confort:8.5
monetization_on Prețuri:7.8
location_on Localizare:9.3
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Pictorilor din Baia Mare


   Brigita S. din Sighetu Marmatiei
nota: 10
schedule sejur: 28.10.2017 - 30.10.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locație bună, personal amabil, camere curate
thumb_down
Aprecieri negative:
   Timea U. din Sovata
nota: 8.3
schedule sejur: 22.09.2017 - 24.09.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ospitalitatea personalului
   Petrica G. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 16.08.2017 - 17.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de centru, curatenie, fetele de la receptie simpatice si de ajutor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera nu avea geam exterior, iar chiuveta de la baia extraordinar de mica si din cauza spatiului infim nu puteai sa te uiti in oglinda de la baie.
   Camelia L. din Bucuresti
nota: 7.5
schedule sejur: 15.07.2017 - 21.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, gazde amabile si situata in apropierea centrului vechi al orasului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Fereastra se deschidea intr-un hol inchis cu geamuri termopan. Aer nu prea intra in camera.
   Aurora din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 11.09.2016 - 12.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un loc micut si dragut, curat si cu un personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost extrem de cald in camere si din pacate geamurile nu ne-au ajutat deoarece o camera era pe colt si masinile ne trezeau noaptea, iar in cealalta camera fereastra se deschidea in holul pensiunii asa ca aerul rece nu intra deloc.
Răspunsul unității:
Mulțumim! Vă mai așteptăm!
   Alina Mihaela din Resita
nota: 7.7
schedule sejur: 04.08.2015 - 06.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona linistita, camera confortabila, personal amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Baie micuta, geamul dadea in holul pensiunii, nu era frigider (fiind vara, era necesar macar pt apa)
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Va multumim pentru review! Pana la urmatoarea dumneavoastra vizita vom incerca sa rezolvam chestiunile semnalate!
   Madalina din Alba Iulia
nota: 7
schedule sejur: 10.02.2014 - 11.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pretul acceptabil
+ Distanta relativ mica fara de centrul orasului
thumb_down
Aprecieri negative:
Lenjeria de pat nu foarte curata
Răspunsul unității:
Buna ziua,

Ne pare rau pentru neplacerile suferite. Pensiunea noastra este foarte stricta in privinta curateniei(dupa cum se poate vedea si in evalurile celorlalti turisti, notele pentru curatenie sunt peste 9). Speram ca ati anuntat receptia pentru a va fi schimbata lenjeria! Va multumim pentru recenzie si va mai asteptam!
   Gergely din Budapesta
nota: 8.2
schedule sejur: 24.01.2014 - 26.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curat, design modern, aproape de centru, personal bun, locatie linistita, desi aproape de drumul principal
thumb_down
Aprecieri negative:
Baie mica (pentru cateva zile nu constituie o problema), izolatia peretelui in privinta sunetului este relativ slab (auzi miscarea in camera vecina, insa vocea nu se aude). Camera a fost rezervata pe turistinfo, specificat cu nr. Camerei dorite, confirmat prin mail si prin telefon, insa totusi camera in vorba a fost ocupata; nu a constituit o problema, deorece am primit o camere similara.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie! Incercam ca pana la viitoarea dumneavoastra vizita sa remediem problemele semnalate. Va mai asteptam!
   Cristinel P. din Calan
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.11.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Super! politete, bun simt, omenie, profesionalism! CU respect, popa cristinel
Răspunsul unității:
Mulţumim! Vă mai aşteptăm! :D
   Alexandru din Huedin
nota: 8.8
schedule sejur: 31.08.2013 - 01.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere foarte curate si bine utilate.
Toate facilitatile in perfecta stare de functionare (tv, dusul, toaleta, apa calda/rece).
Plasament foarte bun in raport cu centrul istoric al orasului(aproximativ 10-15 minute in pas de plimbare).
Locatie intr-o zona linistita.
In ansabmlu, impresia a fost placuta.
thumb_down
Aprecieri negative:
Organizarea receptiei poate fi imbunatatita (in cazul meu, am fost nevoit sa astept aproximativ 30 minute, desi anuntasem din timp - cu cel putin o zi inainte - data si ora sosirii).
Politica fumatului in camere este confuza. Am fost initial informat de catre receptionera ca fumatul este permis in camera 6, apoi un domn mi-a spus ca fumatul este interzis. Probabil ar fi de dorit afisarea pe site a informatiilor referitoare la fumat.
Eventual o oferta mai diversa la barul unitatii.
Răspunsul unității:
Va multumim pentru recenzie! Incercam ca pana la viitoarea dumneavoastra vizita sa remediem problemele semnalate. Va mai asteptam!
   Gheorghe T. din Medias
nota: 9.5
schedule sejur: 18.11.2012 - 19.11.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost cald in camera, curatenie, liniste, totul functiona bine inclusiv la baie.
thumb_down
Aprecieri negative:
La camera nr. 5 nu exista geam decat spre holul cladirii. As fi dorit sa deschid putin geamul spre aer exterior, dar nu m-a deranjat acest lucru.
Răspunsul unității:
Mulţumim! Vă mai aşteptăm! :)
   Ofelia din Tg.mures
nota: 9.8
schedule sejur: 04.10.2012 - 05.10.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Intimitatea.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugerez transformarea dublei in single, cu majorarea corespunzatoare a cazarii, iar patul nr. 2 sa fie inlocuit cu o masa ( pentru utilizatorii internet).
Răspunsul unității:
Buna seara, multumim pentru sugestie. Vom lua in considerare ceea ce ne-ati scris! Multumim!
   Nicoleta M. din Pascani
nota: 10
schedule sejur: 10.05.2012 - 12.05.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o pensiune curata, oferind conditii f bune turistilor.
Răspunsul unității:
Multumim mult!
CONTACT UNITATE
Elena Ciorba
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,