adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Dealul Florilor din Baia Mare 3 grade grade grade

Baia Mare , str. Dealul Florilor, nr. 12  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Dealul Florilor din Baia Mare


   Ildiko P. din Sf Gheorghe
nota: 4
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 18.07.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nu au puncte tari
thumb_down
Aprecieri negative:
Referitor la rezervarea noastra la Pensiunea Dealul Florilor Baia Mare facuta pe 23.01.2017 putem sa spunem ca avem o parare foarte proasta despre pensiune din motiv ce inainte cu o saptamana de la sosirea noastra am sunat la pensiune si ni s-a confirmat ca va fi disponibil pentru data rezervata si inainte cu 2 ore sa mai sunam cand ajungem. In data de 24.06.2017 la ora 16.06 am sunat sa instiintam pensiunea de sosirea noastra si ni s-a confirmat telefonic ca nu au camere libere sa nu mai mergem acolo. Am fost nevoiti sa cautam o alta cazare cu un alt tarif care nu era prevazut in calculul nostru. E o pensiune foarte neserioasa!
Răspunsul unității:
Imi pare rau sa vad atata nepasare din partea dumneavoastra,ati facut o rezervare in ianuarie dar in urma discutiei am ramas ca ne sunati prin luna mai pentru avans si reconfirmare,m-ati sunat in 24.06.2017 pe la ora 16 ca sunteti in drum spre noi cu un microbus plin de oameni fara sa reconfirmati cum am discutat si sa puneti avansul.Eu cred ca dumneavoastra sunteti neseriosa va porniti cu 17 oameni la drum fara sa le rezervati o cazare.
   Stefan din Teleorman
nota: 10
schedule sejur: 06.03.2016 - 07.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte amabil,curatenie,preturiile bune,zona ok linistita.recomand cu drag.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici un com negativ.
   Coste din Bogdan Voda
nota: 10
schedule sejur: 03.03.2016 - 04.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este chiat frumoasa,si curata in acelasi timp.Recomand cu placere.
   Butuza din Falticeni
nota: 10
schedule sejur: 28.02.2016 - 29.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cand am intrat in camera,am ramas placut suprins sa vad ca este mai mult decat ma astepteptam,iar curatenia era la ea acasa.
Internet wi fi in toate colturiile pensiunii.Pot spune ca este o pensiune cu adevarat frumoasa si curata.
   Adrian din Cluj Napoca
nota: 4.3
schedule sejur: 28.11.2015 - 29.11.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ieftin, curat
thumb_down
Aprecieri negative:
In momentul in care am achitat mi s-a cerut o suma cu 10 lei mai mare decat cea stabilita la telefon, respectiv cea gasita pe site (pe motiv ca incaperea in care m-au primit e `altceva`), insa pana la urma a cedat
-in camera a fost frig desi am anuntat cu ore bune inainte cand voi sosi
-in camera a mirosit constant a mancare pe parcursul serii
-sfat: intrebati inainte despre pozitionarea camerei, asta daca nu vreti ca vederea sa fie catre cimitir :)
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Camera in care am fost cazati nu este prezentata (fotografii) in oferta de preturi, ba mai mult parea un hol transformat in dormitor. Cred ca destinatia incaperii erau mai degraba chefurile, tinand cont de sistemul audio existent precum si numarul mare de intrerupatoare asemenea unui tablou de comanda.:)
   Nagy Y. din Budapesta
nota: 4
schedule sejur: 31.08.2015 - 02.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
E aproape de centru
thumb_down
Aprecieri negative:
A doua oara am facut din nou rezervare si cind am ajuns seara tirziu, personalul a uitat de rezervare si m-au dus intr-un alt loc
Nu mi-au dat feedback la reezrvare, in schimb cind i-am sunat daca e totul OK, au confirmat acest lucru
Totusi au uitat de rezervare
Răspunsul unității:
Doamna yvette nagy a facut rezervatre pe turist info si nu ne-a sunat pentru confirmare nici macar in ziua cand a trebuit sa ajunga,a ajuns la ora 01.30 la pensiune normal ca nu am avut camera,plus de asta i-am recomandat alta pensiune si ne da noua notele ce trebuia sa le dea la pensiunea respectiva.
   Viorel H. din Cluj-napoca
nota: 9.5
schedule sejur: 18.08.2011 - 20.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia este apropiata de centrul vechi al orasului. Este o zona linistita. Serviciile au fost impecabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
Este in apropiere de cimitir.
CONTACT UNITATE
Dan Buda
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,