Pensiunea Casa Pintea din Baia Mare grade grade grade

Baia Mare, str. Petofi Sandor, nr. 20  
Péter din Ungária

Pensiunea este situatá intr-o zoná foarte frumoasá si linistitá a orasului.

​Capacitate: 20 adulți în 9 spații de cazare
Pentru cazare, Casa Pintea din Baia Mare, dispune camere duble, ptr. Fumatori si nefumatori, si un apartament, toate cu un design unic inspirat de aerul familiar de acasa, fiecare avand alta culoare, alt mobiler, alte decoruri, ptr. A va oferi tot confortul necesar de-a lungul sederii.

La capitolul dotari va oferim in fiecare camera televiziune prin cablu, telefon international, servicii internet prin curent electric, minibar, aer conditionat, iar baile sunt dotate cu cabine de dus cu hidromasaj, si uscator de par.

In mod special una dintre camere confera statutul de camera nuptiala, in culori deosebite si conditii de neuitat ptr. Cei ce se hotarasc sa faca cel mai important pas al vietii.

Receptia pensiunii este deschisa 24 de ore din 24, camerele pregatindu-se pentru checking incepand cu orele 12 00, checking out facandu-se in ziua plecarii pana la orele 10 00. Pentru a fi binedispusi in noua zi, va oferim mic dejun, inclus in tariful de cazare, intre orele 7 00 si 10 00 dimineata.

Restaurantul Casa Pintea Baia Mare, cu o capacitate de 52 de locuri si separeu cu 12 locuri, va ofera atat meniuri traditionale romanesti, cat si meniuri internationale, bucatarul sef pregatind fiecare meniu proaspat, tinand cont de dorintele speciale ale fiecarui client.

Pentru a petrece clipe placute impreuna cu cei dragi, barul si crama va stau la dispozitie pana seara tarziu cu o mare varietate de vinuri si bauturi speciale. In plus in sezonul estival, pensiunea dispune de o terasa cu vedere spre Parcul Municipal Baia Mare, terasa organizata in trepte.
(...) citește toată descrierea unității expand_morerestrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check bar
  • check cramă
  • check fermă proprie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check livadă
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check room service
  • check sală de mese
  • check schimb valutar
  • check seif la recepție
  • check șemineu
  • check spalătorie
  • check terasă

Facilități camere:

  • check aer condiționat
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check frigider în cameră
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Petrusca Maria, Gasca Gheorghe
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.