adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Viitorul din Baia de Fier 4 grade grade grade grade

comuna Baia de Fier , sat Baia de Fier, str. Principala, nr. 132 (la aprox. 2.3 km de centrul loc. Pestera Muierilor)  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Viitorul din Baia de Fier


   Valentin din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 29.07.2017 - 01.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune linistita, cu mult spatiu verde.
Curatenie si mancare buna chiar daca nu este prea variata.
   Adrian din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 12.08.2016 - 13.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie, imprejurimi, amplasament.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit.
   Valentin T. din Jimbolia
nota: 8.5
schedule sejur: 30.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Raportul pret calitate
liniste
amplasament
thumb_down
Aprecieri negative:
Propun roomservice
imbunatatirea serviciilor
   Cosmin din Cluj Napoca
nota: 9.3
schedule sejur: 25.08.2012 - 26.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este serviabil, dar, cred eu,putin insuficient
Serviciile sunt complete si de foarte buna calitate
Curatenie si confort? Nota 10
Pret imbatabil pentru ceea ce se ofera (cazare/masa, etc)
   Simona V. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 17.09.2011 - 18.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte frumos, foarte curat, dotari complete, gradina superba. Desi a fost o singura persoana care ne-a asigurat cazarea, servitul mesei, consumatia de la bar etc. , s-a descurcat onorabil. Asteptam anul viitor sa fie gata si piscina!
thumb_down
Aprecieri negative:
In week-end ar trebui mai mult personal, pentru a scurta asteptarea serviciilor.
Un meniu ceva mai diversificat e binevenit oricand si pentru oricine.
   George D. din Bucuresti
nota: 8
schedule sejur: 13.08.2011 - 15.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pozitie buna fata de pesteri (Polovragi si Muierii)
-curte spatioasa, gradina din fata pensiunii ingrijita, cu fantana arteziana
-camere spatioase;
-dna Sandu a fost foarte amabila si a incercat sa rezolve problemele semnalate
thumb_down
Aprecieri negative:
Miros urat in baie, de la canalizare
-s-a oprit atat apa calda cat si apa rece ramanand cu sapunul pe mine de fiecare data cand am facut dus :(
-usa nu statea inchisa (cam. Nr. 9), trebuia incuiata cu cheia
-lipsa diversitatii felurilor de mancare
CONTACT UNITATE
Sandu Iulia
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,