adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Royal din Bacau

Bacau , str. Alecu Russo, nr. 26  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Royal din Bacau


   Cohen R. din Israel
nota: 9.7
schedule sejur: 08.04.2012 - 09.04.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal simpatic, foarte curat, linistit si mic dejun foarte gustos.
   Andrei B. din Botosani
nota: 9.8
schedule sejur: 17.12.2011 - 18.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost la aceasta vila pentru o noapte, curatenie, locatie si ospitalitate din partea staff-ului. Pret bun si asteptari pe masura!
   Alin C. din Timisoara
nota: 9.5
schedule sejur: 25.11.2011 - 27.11.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Un design foarte placut atat in camera cat si in spatiile comune, clasic fara a fi kith, camera chiar daca a fost la mansarda a fost foarte mare, pat mare cu saltea excelenta, curatenie perfecta (am vazut un angajat in genunchi spaland treptele de la parter care erau placate cu gresie bucata cu bucata-la etaje era mocheta aspirata zilnic), baie foarte bine utilata cu vana si paravan de sticla securit cum rar am vazut (dar am vazut in Germania), apa calda, caldura perfecte, schimbat prosoape si consumabile in baie zilnic, pozitionare buna aproape de centru, personal deosebit de amabil si saritor care a raspuns prompt si mi-a satisfacut toate dorintele (am primit camera mai repede decat ora 12 am putut preda camera mai tarziu decat ora din program), mic dejun foarte bun cu paine preparata la ei in bucatarie - foarte buna, cu dulceata de visine productie proprie (dementiala), branza telemea din sursa loco excelenta. Cu alte cuvinte excelent.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putine dar din pacate sunt. Usile de la camere nu asigura izolare fonica mai deloc, se aude tot de pe hol iar daca vrei sa te odihnesti dimineata te deranjeaza zgomotul de la personalul de curatenie si noaptea vecinii care se intorc de la chef. Usile de la intrarea in camera nu au praguri ceea ce e bine pentru design dar nu e bine pentru izolare fonica. Tot prin usile neetanse intra si fumul de tigara din barul de la parter care s-a simtit pana la mansarda neexistand nicio usa de compartimetare intre bar si holurile de nivel de la cazare. Nu exista prize suplimentare in camera, sunt doar cele pentru veioze si Tv. Un picutz greu de gasit cu Gps dar probabil e o scapare a programului Gps-ului (nici dupa coordonate nu am reusit asa ca am luat la pas strada dintr-un capat in altul si la celalat capat am gasit locatia). Nu am sesizat sa existe aer conditionat in camere ceea ce pentru vara poate fi neplacut eu am fost iarna si a fost super ok.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Micul dejun nu este inclus in pretul de cazare sau cel putin asa a fost in cazul meu.
Răspunsul unității:
Micul dejun este inclus in pretul de cazare.Nu am cunostinta despre situatia dvs.
   Paul Viorel T. din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 27.03.2011 - 30.03.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camerele excelente. Micul dejun mai mult decit suficient, comanzi din meniu in valoare de 20 de lei. Ce depasesti platesti.
thumb_down
Aprecieri negative:
Multa galagie. Am gasit usa de la vila inchisa dupa ora 12 noaptea, iar receptionerul dormea tun. Am sunat la patron sa ne deschida usa.
   N. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 26.08.2010 - 27.08.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Servicii - Ok
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia este plina cu apa dupa ce se face dus. Ar fi util un mop curat - cu care sa se adune apa - pentru a utiliza baia si dupa dus.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,