adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Titanic Residence Spa din Azuga 4 grade grade grade grade

Azuga , str. Garbovei, nr. 29  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 9.2/10 Excelent !
19 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(3 recenzii din 19).

record_voice_over Personal:8.7
insert_emoticon Servicii:9
lightbulb_outline Curățenie:9.7
weekend Confort:9.7
monetization_on Prețuri:9
location_on Localizare:9

Recenziile vilei Titanic Residence Spa din Azuga


   Daniela din Timisoara
nota: 9.8
schedule sejur: 03.08.2017 - 04.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie in camere si in unitate, flexibilitate, diversitate, mancare excelenta!
thumb_down
Aprecieri negative:
Ospatarii cam aiuriti, am asteptat destul de mult dupa o cafea, in rest personal de nota 10+. Multumim doamnei Dana pentru interesul acordat si doamnei Mona pentru mancarea extrem de buna.
Poze mai clare pe site, pentru ca este mult mai frumos in realitate decat am vazut in poze
   Bogdan din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 12.02.2017 - 17.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Piscina, camera cu balcon, restaurantul, curățenia exempară.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu tot ce doreai să comanzi se regăsea în meniu....exemplu: pizza, ciorba de burtă care nu era gata făcută la ora prânzului, vinul roșu al casei care se terminase..etc.
Este greu de ajuns, în sensul în care strada pe care se află vila se bifurcă la un moment dat și nu ai niciun indicator către vilă, iar dacă alegi calea greșită ajungi undeva la baza muntelui unde se termină drumul neasfaltat, gps-ul nefiind de niciun folos.
   Cristian din Techirghiol Judetul Constamta
nota: 9
schedule sejur: 30.11.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia vilei spatioase se gaseste intr-un peisaj mirific, cazare in spatii curate cu dotarile necesare, caldura permaneneta, meniuri variate, relaxare la piscina, personal respectuos, merita sa-ti petreci macar cateva zile aiai si nu vei regreta.
thumb_down
Aprecieri negative:
In camera 01 ar trebui un calorifer si in baie, iarna este rece chiar daca tii deschisa usa catre camera.
   Elena din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 19.08.2016 - 02.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost perfect! Camera in care am fost cazata foarte curata si spatioasa; am vizitat si alte camere, superbe, insa peisajul vazut din camera 10 era o fericire. Dna Mona - bucatareasa, o perfectionista; dna Dana - camerista, foarte atenta si mereu prezenta la orice am avut nevoie; Dani si Florin veseli sociabili se interesau permanent daca avem nevoie de ceva. A fost o saptamana foarte frumoasa si cu adevarat relaxanata. Felicitari si spor oameni minunati!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic, chiar nimic.
   Carmen din Tg Frumos Jud Iasi
nota: 10
schedule sejur: 07.08.2016 - 10.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Prezentarea camerelor , amabilitatea proprietarului, apropierea de centru orasului Sibiu, la " cativa pasi " am putea spune.
   Cristina din Galati
nota: 6.8
schedule sejur: 29.07.2016 - 31.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost o experienta placuta per total ne-a placut faptul ca vila avea si piscina de care toata lumea a fost incantata
   Claudia din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 12.07.2016 - 14.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia - padurea, dar si un parc in proximitate
restaurantul, mancarea, decorantiunile
personalul a fost atent si amabil
thumb_down
Aprecieri negative:
Wi fi nu a functionat
   Daniel B. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 20.05.2016 - 22.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie si personalul foarte amabil
   Gabriela din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 26.02.2016 - 28.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este la superlativ. Vom reveni cu siguranta. Multumim mult.
   Petrisor din Buzau
nota: 9.8
schedule sejur: 18.01.2016 - 22.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Atmosfera relaxata, personal amabil si prompt, camere curate si spatioase, caldura exact cata trebuie, mancare foarte buna. Mai venim!
   Mihaela M. din Craiova
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost contactat in timp util pentru indisponibilitate in perioada dorita.
   Antoanela din Rm. Valcea
nota: 8.3
schedule sejur: 30.12.2015 - 03.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Petrecerea de Revelion.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui program distractiv pentru oaspeti in perioada cazarii.
Răspunsul unității:
Cu scuzele de rigoare, cu siguranță sejurul pe care l-ați petrecut in locația noastră, va desăvârșit in totalitate pentru a da o recenzie pe care o veți regreta in sinceritatea dumneavoastră, probabil ocolită de adevăr , sau in amintirea vreunui hotel de cel puțin șapte stele .. Locația noastră este doar o vilă, unde .. Personalul a fost la dispoziția Dvs 24 din 24 ore, Serviciile .. Ireproșabile, confortul și curățenia, in concordanță cu prețul și calitatea prestațiilor, clasifică in Balanță pozitivă calitatea .. Ne cerem scuze, dar etalonul stabilește eticheta .. Cu stimă, și un respect deosebit din partea conducerii. ( pentru vizualizare etichetă, vezi Facebook : titanic residence )
   Constanta Irina G. din Pitesti
nota: 10
schedule sejur: 29.11.2015 - 01.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
O pensiune de 10 pe linie!
Un loc in care nu iti lipseste nimic.
Pensiunea este foarte frumos structurata, spatioasa cu terase si spatii special amenajate pentru fumatori, curatenie exemplara, confort, liniste, mancare foarte buna la restaurant, nu am fost deranjati de proprietari.
Piscina ne-a placut foarte mult.
Zona unde este amplasata este minunata.
Am petrecut un sejur perfect.
Vom reveni cu siguranta!
Răspunsul unității:
Stimată doamnă/domnișoară, Gheorghe Constanța Irina .. Vă mulțumim frumos pentru cuvintele frumoase adresate .. Ne străduim din răsputeri să asigurăm confortul plăcut al sejururilor celor care se cazează in locația noastră .. Cu stimă, și un deosebit respect din partea conducerii .. In perspectiva și așteptarea unei noi revederi ..
   Comsa Dumitrescu V. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 14.08.2015 - 16.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte placuti impresionati de curatenie si de felul in care arata vila ..5 stele cu siguranta. Piscina curata, personal serviabil facilitati de 5 stele
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am cautat minusurile, poate meniul dar nu am fost interesati ...au fost multe plusuri :)
   Sica din Galati
nota: 10
schedule sejur: 11.04.2015 - 14.04.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditiile de cazare sunt excelente camere foarte curate,piscina bine intretinuta,caldura in camere,apa calda non stop,loc special pentru fumatori,personal foarte dragut, toate dotarile sunt functionale fara probleme,privelistea din vila este foarte frumoasa datorita amplasari locatiei.
Mancarea foarte buna prospata si adusa repede dar nu prea este difersificata.
Deci a fost un sejur foarte ok.
   Marian M. din Pitesti
nota: 9.7
schedule sejur: 17.01.2015 - 18.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost mai mult decat ne asteptam...mancare foarte buna...personal prompt si respectos...aproape si de principala atractie(partia de schii)
   Adrian din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 05.03.2013 - 06.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost super bine din toate punctele de vedere: cazare ok calitate pret, servire restaurant destul de ok, personalul de noata 10.
   Adina din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 22.02.2013 - 23.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil
- foarte cald in camere
- curatenie impecabila
thumb_down
Aprecieri negative:
Izolarea fonica a camerei nu este foarte buna
- rezolvarea micilor detalii din camere (lispa unor becuri, lipsa unei telecomenzi tv, doar un prosop mare pentru 2 persoane)
   Laurentiu F. din Medgidia
nota: 8.3
schedule sejur: 28.12.2012 - 02.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal dragut si amabil , camere bine incalzite , apa calda permanent,mancarea buna dar putin variata.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia nu avea aerisire si mirosea urat tot timpul iar apa de la dus de scurgea pe pardoseala si trebuia stearsa mereu cu mopul.
Răspunsul unității:
Conducerea` vilei mario` va multumeste pt alegerea dvs de a petrece sarbatorile de sfirsit de an la noi,va multumeste si pt recomandarile date catre prietenii dvs care au facut deja rezervari la noi.iar in privinta defectiunilor din baie,totul a fost remediat datorita atentionarii dvs.Va multumim si va mai asteptam cu drag .
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,