adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Seranna din Azuga

Azuga , str. Ritivoiu, nr. 61  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile vilei Seranna din Azuga


   Ion M. din Ploiesti
nota: 9.8
schedule sejur: 14.01.2017 - 15.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Oameni buni;
Mancare buna;
Camere mari;
Caldura mare;
Partia aproape.. Deci ...super!
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu la ei, la noi: timp limitat, fara vacante, deci .... Tristete! Asadar, mai venim, "ca ne-a placut si ne-a durut..."
Răspunsul unității:
Va multumim si va asteptam cu drag!
   Valentina O. din Targoviste
nota: 9.2
schedule sejur: 31.07.2015 - 02.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
1 personal amabil
2curatenie
3mancare buna
thumb_down
Aprecieri negative:
1spatiu ingust pe scarile de acces la etaje.
2este necesar un frigider in camera sau in incinta pensiunii cu acces permanent
3turistilor li se interzice consumul de produse proprii atat in camere cat si pe terasele pensiunii, ceea ce nu mi se pare normal
   Liliana C. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 30.12.2014 - 03.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Da,personal tanar cu o alta viziune asupra conceptului de turism,promitator!personal simpatic,prietenos(Iuliana super!),atmosfera calduroasa;bucataria excelenta,felicitari! si sa tina stacheta sus.
   Nicoleta R. din Calarasi
nota: 9.3
schedule sejur: 29.12.2013 - 02.01.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
In general este ok.
thumb_down
Aprecieri negative:
Singurul inconvenient a fost cazarea la mansarda. jos baie, tv si sus locul de dormit. Insa celelalte camere sun foarte mari si mult mai confortabile.
   Adrian P. din Bucuresti
nota: 9
schedule sejur: 27.08.2013 - 03.09.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Zona extrem de linistita, amplasarea vilei foarte buna, vila foarte frumoasa, terasa exterioara este un mare cistig, sentimentul creat ca esti acasa, personal extraordinar de amabil si prompt, agreabil si prietenos ...
Domnul Valaentin Radu si doamna Madalina Radu, reprezentind conducerea, priceputi in activitatea de turism unde au capatat o mare experienta in timp, extrem de amabili si apropiati de oaspeti
thumb_down
Aprecieri negative:
Iluminatul camarei si al baii, destul de slab ca intensitate a luminii, lipsa unui minifrigider
-in timpul scurt de la preluarea administrarii vilei, familia Radu a facut investitii semnificative in amenajari si dotari, si doresc sa continue in acest sens dar din pacate afluenta scazuta de turisti in sezonul mai cald reprezinta un impediment in gasirea resurselor necesare intr-un timp scurt ... E nevoie a se schimba gresia si faianta lucru pe care dinsii il au in vedere
   Sanda din Bucuresti
nota: 8.8
schedule sejur: 19.08.2013 - 24.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul este amabil si plin de solicitudine.Vila este bine situata fiind aproape de partie si de telegondola ca si de statia de autobuz catre Sinaia. Camera a fost cu vedere la munti ceea ce a fost foarte placut.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pentru un pat dublu (pt. 2 persoane adulte) se ofera doar o pilota.Ideal ar fi sa existe doua pilote, cate una pentru fiecare persoana. Scurgerea centrala din baie cam miroase.
   Filip G. din Constanta
nota: 8.8
schedule sejur: 06.07.2013 - 07.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal foarte amabil si atent cu turistii.
Ambianta, locatie si conditii de servire a mesei foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Putin depasiti, la un moment dat, de afluenta de turisti care vroiau sa serveasca masa, ceea ce a prelungit mult timpul de asteptare pentru comanda, mancare, nota etc.
   Luminita din Cluj Napoca
nota: 9.7
schedule sejur: 19.04.2013 - 21.04.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Recomand cu drag aceasta pensiune unde personalul stie foarte bine sa trateze si sa surprinda placut turistii. Mancarea foarte gustoasa, servire ireprosabila! Vorba aceea: `jos palaria!... de ex hartia igienica de la toaleta era zewa si nu oridecare cum mai vezi pe ici colo, bombonele langa cafeaua de dimineatas si alte mici atentii care acum nu-mi vin in minte...lucruri marunte de altfel dar se vede clar ca se munceste ca turistul sa se simta bine !Mancarea gustoasa,proaspata...
thumb_down
Aprecieri negative:
Asta asa ca sa gasesc ceva: tv cam mic pt camera asa mare!
   Corina din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 07.03.2013 - 09.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul este perfect, de la personal la confort.
Asezarea Pensiunii este minunata, intrucat se afla intr-o zona linistita, aer curat cu miros puternic de brad, departe de orice zgomot. Cu adevarat iti incarci `bateriile` pentru o noua saptamana de lucru.
thumb_down
Aprecieri negative:
Consider ca este necesar ca in fiecare camera sa existe atat papuci (de unica folosinta),cat si halate de baie.Nu am nimic de reprosat.
   Adrian D. din Constanta
nota: 9.7
schedule sejur: 19.02.2012 - 24.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peste notele acordate, amabilitatea plina de bun simt a gazdelor.
   Cristina G. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 21.01.2012 - 22.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amabilitatea si promptitudinea personalului (cu exceptia unui chelner mai putin sociabil).
Distanta fata de partie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Pretul usor ridicat.
   S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 18.12.2010 - 19.12.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Spre deosebire de alte vile cu pretentii la care am fost m-au impresionat: caldura din camera, spatiul mare din camera si din baie, mobilierul foarte practic, camera curata, distanta mica fata de partie.
   E. din Braila
nota: 10
schedule sejur: 25.07.2010 - 30.07.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Din punctul meu de vedere totul a fost superb. Camera e foarte spatioasa si mai ales curata, cu tot confortul de care ai nevoie, vederea de pe terasa minunata.
CONTACT UNITATE
Radu Madalina
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,