adaugă o unitate turistică
search
date_range

Vila Jolie din Azuga

Azuga , str. Valea Azugii, nr. 7  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile vilei Jolie din Azuga


   Cristian T. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 05.02.2016 - 07.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Foarte aproape de cele doua partii, proprietar sociabil si intelegator, nu au fost probleme cu caldura / apa calda, living suficient de incapator (am fost aproximativ 20 de persoane)Full acces la bucatarie, frigider, microunde, filtru cafea, toata gama de vesela, gratar ...etc. Este OK, recomand.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am.
   Sevidan E. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 22.01.2016 - 25.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
A fost foarte bine deoarece pirtia aproape, cald in vila, camere aerisite si curate,acces la bucatarie, livingul spatios unde poti sa joci carti .remi, table sau foarte repede se poate transfera intr-un club. Cu alte cuvinte a fost foarte frumos si multumim proprietarului care a fost foarte de treaba.
   Catalin din Barlad
nota: 8.8
schedule sejur: 26.12.2012 - 29.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda primitoare, cald in camera dar si in restul vilei, apa calda permanent, distanta fata de partie foarte mica.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu au fost probleme astfel incat sa le consideram minusuri.
   Daniel din Bucuresti
nota: 8.3
schedule sejur: 22.02.2012 - 26.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Living destul de spatios cu TV, ca si locatie fata de partie este super.
thumb_down
Aprecieri negative:
Un pic cam frig in pensiune.
Camerele trebuie eliberate la 10:30 dimineata.
   Diana S. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 11.02.2012 - 13.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Vila este foarte aproape de pârtia Sorica, de centrele de închirieri si de restaurante. Camera în care am stat a fost foarte cãlduroasã, destul de spațioasã si decoratã cu bun gust. Proprietarul foarte amabil, ne-a așteptat in fața pensiunii și ne-a ajutat cu bagajele. Accesul la bucãtãria complet utilatã este binevenit. Pensiunea se aflã într-o zona liniștitã.
   Betty B. din Constanta
nota: 10
schedule sejur: 13.01.2012 - 15.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este foarte aproape de partie.
Camerele sunt foarte primitoare.
CONTACT UNITATE
Balan C, Iliescu C
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,