Pensiunea Sylvester din Azuga

Azuga, str. Parcului, nr. 7  
Ciprian din Jud Timis

Amabilitatea gazdelor,ṣi,nu în ultimul rând, calitatea serviciului de cazare oferit.Sã nu uit: ceea ce priveṣti din camerã dimineaţa când deschizi fereastra,e superb.

​Capacitate: 18 adulți în 9 spații de cazare
Pensiunea Sylvester pusa in functiune in luna noiembrie a anului 2008, este amplasatã intr-o zona montana linistita, cu un aer puternic ozonificat datoritã ariei mari a padurilor ce o inconjoara, fiind amplasata in apropierea partiilor de schi Sorica si Cazacu, la 5 min de mers cu masina (2, 5 km) distanta de acestea.

Pensiunea dispune de 9 camere cu pat matrimonial ( doua cu balcon), cu grupuri (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
CONTACT UNITATE
Ioana Tache
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.