adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Orizont din Azuga

Azuga , str. Garbovei, nr. 8  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Orizont din Azuga


   Mihaela din Bucuresti
nota: 4.2
schedule sejur: 02.12.2016 - 04.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura in camera,
Localizarea pensiunii destul de aproape de gara si partie
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista internet.
Camerele sunt decorate ok, intr-un stil rustic, dar prost ingrijite. Cand am intrat in camera atarna o panza de paianjan de la lustra pana in jos in mijlocul patului. Lenjeria de pat era rupta si pe la geam exista mucegai.
Pe jos era nematurat, iar baia era incredibil de murdara.
Faianta era unsuroasa, iar la imbinaturi era plina de mucegai.
Cada la fel de murdara si scurgerea infundata.
Pe jos era asezat un covoras de plastic, iar sub el era o mazga neagra lupicioasa.
WC-ul era murdar si avea pete de voma (sper sa fi fost voma) sub capac.
Si probabil cel mai important aspect negativ este atitudinea gazdei.
Ne-a impus sa nu facem galagie, la modul sa nu radem, sa vorbim in soapta, fara muzica si sa intram in camera direct la somn.
Nu ca am fi dat cine stie ce party, doar ca am ajuns la pensiune la ora 3 si ne-am strans intr-o camera la un film si am adormit. Dar dimineata mai sa-mi sara in cap ca am fost obraznici si ca am facut galagie deschizand usile cand am ajuns din oras.
Accesul la bucatarie inseamna ca ai voie doar sa-ti faci micul dejun. Sub privirile supraveghetoare ale gazdei care e non stop in bucatarie fumand. Dar mai bine sariti acest pas caci aragazul este plin de ulei inchegat, iar vasele sunt slinoase, iar o mata se plimba peste tot pe mese.
Singura explicatie a gazdei a fost ca ei conduc o casa respctabila si ca au chiria pe noapte ieftina.dar totusi acest lucru nu justifica tot ce am vazut si trait acolo.
Nu recomand aceasta pensiune nici ca ultima optiune.
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Nu exista parcare
Răspunsul unității:
Referitor la sesizarea facuta de dvs va aduc aminte ca la ora 1 va rugam sa nu mai faceti galagie ,intrucat mai sunt si alti turisti cazati in vila .Probabil ca daca nu va atentionam sa faceti liniste nu ati fi scris aceste nemultumiri ale dvs.Turistii care vor veni vor vedea ca nu este nimic adevarat din ce ati scris dvs.
CONTACT UNITATE
Ion, Constanta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,