adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Orizont din Azuga

Azuga , str. Garbovei, nr. 8  
​Capacitate: 14 adulți în 7 spații de cazare.
Pensiunea Orizont se situeaza intr-o zona linistita, chiar langa hotel Cautis, la 10 minute de partie si principalele atractii: bowling, club, biliard, tenis de masa.

In imediata apropiere a unitatii, turistii au acces contra cost la piscina si sauna.

Unitatea dispune si de o mare parcare exclusiva si spatiu de servire a mesei pentru 20 persoane.

In cazul neonorarii rezervarii, se retine 50 % din valoarea camerei.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check frigider in unitate
  • check TV in living
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check acces la bucatarie
  • check terasa
  • check gratar/barbeque
  • check living
  • check sala de mese

Facilități camere:

  • check baie pe hol
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Ion, Constanta
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,