adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Mimarovi din Azuga

Azuga , str. Ritivoiu, nr. 38  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Mimarovi din Azuga


   Alexandru Stefan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.12.2016 - 02.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Poziționare pensiunii este perfecta, curățenia și temperatura sunt foarte bine puse la punct. Propietarii, pe lângă faptul că fac tot posibilului sa îți ofere ce au mai bun, sunt o familie frumoasă! Mi-a plăcut modul de comunicare și acționare. Recomand cu tărie Pensiunea Mimarovi, cu siguranță am sa revin!!
   Danut din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 17.12.2016 - 18.12.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Confortul camerelor
Răspunsul unității:
Multumim si va mai asteptam
   Sofia C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 28.01.2015 - 01.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Posibilitati multiple de pregatire masa pentru copii
(aragaz cu cuptor, microunde, prajitor,frigider)
spatiu pentru servit masa placut si suficient de mare.
spatiu special amenajat pentru schiuri
   Valentin din Canesti
nota: 9.5
schedule sejur: 24.12.2014 - 27.12.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde amabile
-distanta mica fata de partii
-raport bun calitate-pret
thumb_down
Aprecieri negative:
Nimic
   Mihaela P. din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 15.08.2014 - 17.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Daca doriti un loc de cazare linistit in mijlocul naturi pensiune Mimarovi va asteapta cu drag intr-un peisaj de o frumusete mai rar intilnita .Pensiunea este situata fata in fata cu pirtia Sorica ,camerele sunt curate si aerisite cu baie proprie cu tv cablu Noi ne -am simtit foarte bine ,gazda foarte amabila si primitoare .Ne-au prezentat punctele principale pe care le-am putut vizita--chestie pe care am considerat-o foarte draguta.Ne-am relaxat si am uitat de grijile zilnice in acest minunat colt de natura recomandam
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am minusuri sa mentionez,nu am semnalat nemultumiri in timpul sejurului
   Rodica N. din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 13.03.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost prompt instiintata, cu privire la imposibilitatea de a face rezervare in perioada dorita, am fost invitata zilele acestea.
   Ciprian P. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 22.02.2012
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar nu am fost contactat. Lipsa de profesionalism.
   Serban G. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 12.02.2012 - 14.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de partie, pozitie, panorama.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu va bazati pe rezervarea online.
CONTACT UNITATE
Camelia Mimler
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,