Pensiunea Mimarovi din Azuga

Azuga, str. Ritivoiu, nr. 38  
Alexandru Stefan din Bucuresti

Poziționare pensiunii este perfecta, curățenia și temperatura sunt foarte bine puse la punct. Propietarii, pe lângă faptul că fac tot posibilului sa îți ofere ce au mai bun, sunt o familie frumoasă! Mi-a plăcut modul de comunicare și acționare. Recomand cu tărie Pensiunea Mimarovi, cu siguranță am sa revin!!

​Capacitate: 17 adulți în 7 spații de cazare
Singura pensiune in fata partiei Sorica cu o priveliste deosebita de jur imprejur, pensiunea Mimarovi va pune la dispozitie camere confortabile cu terase, bai proprii avand dusuri cu hidromasaj, apa calda non-stop si tv.

La parter beneficiati de un salon aerisit si elegant cu mese pentru a va petrece timpul alaturi de prieteni si familie si pentru a servi masa pe care o puteti pregati dvs in bucataria (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check acces la bucătarie
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check living
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check sală de mese
  • check terasă
  • check TV în living

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Camelia Mimler
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.