Pensiunea Elemar din Azuga

Azuga, str. Ritivoiu, nr. 38  
Alexandru Stefan din Bucuresti

Poziționare pensiunii este perfecta, curățenia și temperatura sunt foarte bine puse la punct. Propietarii, pe lângă faptul că fac tot posibilului sa îți ofere ce au mai bun, sunt o familie frumoasă! Mi-a plăcut modul de comunicare și acționare. Recomand cu tărie Pensiunea Mimarovi, cu siguranță am sa revin!!

​Capacitate: 21 adulți în 9 spații de cazare
Pensiunea Elemar, situata in Statiunea Azuga la baza partiei Sorica, la poalele Muntilor Bucegi si Muntilor Baiului, intr-un peisaj de poveste, va pune la dispozitie camere confortabile cu balcoane, bai proprii, dusuri cu hidromasaj si apa calda non-stop, tv, wi-fi, parcare proprie si depozit pentru exchipamentul sportiv.
Restaurantul si Pizzeria noastra etaleaza o nota de rafinament si bun gust si, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check frigider în unitate
  • check gradină/curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet wireless
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check scaun bebe
  • check terasă

Facilități camere:

  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Marian Borea/Elena Borea
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.