adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Medy din Azuga

Azuga , str. 23 August, nr. 5  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Single
Cuplu tânăr
Cuplu matur
Familie cu copii mici
Familie cu adolescenți

Recenziile pensiunii Medy din Azuga


   Valentin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 31.10.2016 - 02.11.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Fiecare apartament are bucatarie dotata, camera pt servirea mesei special amenajata, caldura non-stop, apa calda ok, parcarra inchisa pt masini
   Catalin M. din Bucuresti
nota: 3.7
schedule sejur: 31.12.2014 - 04.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Nimic
thumb_down
Aprecieri negative:
Mizerie,mucegai,cabluri neizolate,fara caldura ,geamuri sparte ,dezgustator
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Mizerie ,geamuri sparte si multe altele
   Tatiana M. din Arad
nota: 9.8
schedule sejur: 15.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost foarte amabil si apartamentul in care am stat noi a fost foarte spatios(inclusiv 2 bai) si curat!
   Dan M. din Galati
nota: 8.3
schedule sejur: 14.08.2014 - 16.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pentru cei fara pretentii de lux este o locatie excelenta pretabila pentru grup de prieteni
CONTACT UNITATE
Medy
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,