adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Maria din Azuga 3 grade grade grade

Azuga , str. Ritivoiu, nr. 37  
Nota 8.9/10 Foarte bine
18 recenzii
Bogdan din București (24.01.2017)

Destul de aproape de partie. Acesta este singurul plus

​Capacitate: 24 adulți în 12 spații de cazare.
Pensiunea Maria este situata in statiunea Azuga pe principala cale de acces catre partiile de schi Sorica si Cazacu fiind in apropierea acestora.

Avand o capacitate de parcare de 8 locuri ofera posibilitatea deplasarii pe jos pentru a putea ajunge la partie. Capacitatea de cazare este de 24 de locuri asigurate de 8 camere cu pat dublu si 4 camere cu 2 paturi de o persoana.

Camerele sunt confortabile si dotate conform cerintelor de 3 stele. Incalzirea si apa calda sunt asigurate in permanenta de centrala proprie.

Restaurantul propriu are o capacitate de 32 de locuri si functioneaza cu circuit inchis. Deasemenea are salon de servit micul dejun cu o capacitate de 20 locuri.

In Pensiunea Maria se pot organiza petreceri si conferinte (30 locuri).

Sala de mese are televizor cu dvd, combina muzicala, jocuri (remy, table, sah, etc).

Personalul ce asigura serviciile este calificat si are toata disponibilitatea de a va face sederea cat mai placuta la pensiunea Maria.

Va asteptam.
(...) citește toată descrierea unității expand_more restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check transport auto
  • check parcare
  • check gradina/curte
  • check terasa
  • check restaurant

Facilități camere:

  • check uscator de par
  • check camere cu balcon
  • check incalzire centrala
  • check baie in camera
  • check minibar in camera
  • check telefon in camera
  • check camera cu TV

Descrierea şi facilităţile sunt conforme cu realitatea? 0 voturi thumb_up thumb_down 0 voturi
CONTACT UNITATE
Florin Suica
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.


Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,