adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Aramis din Azuga

Azuga , str. Ritivoiu, nr. 69  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Nota 7.3/10
7 recenzii active

Nota generală este calculată în baza recenziilor din ultimele 14 luni.
(4 recenzii din 7).

record_voice_over Personal:8
insert_emoticon Servicii:6.3
lightbulb_outline Curățenie:7.3
weekend Confort:7
monetization_on Prețuri:7.3
location_on Localizare:8

Recenziile pensiunii Aramis din Azuga


   Maria din Bucuresti
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 06.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Comunicare buna
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia in camera
   Andreea din Craiova
nota: 7.7
schedule sejur: 05.02.2017 - 11.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de partie
Camera tripla la parter, langa bucatarie
Avand 2 copii ne-a dat gratis inca o camera langa cea rezervata
Wifi
thumb_down
Aprecieri negative:
In prima seara a fost prea cald
Un ibric de cafea ar fi util
Răspunsul unității:
Multumesc !
   Viorel din Galati
nota: 4
schedule sejur: 02.02.2017 - 05.02.2017
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu recomand la nimeni sa aleaga aceasta cazare. Noi ne-am luat o mare tapa daca pot spune asa. Camerele lasa de dorit, in prima seara am inghetat de frig. Baie este la comun, se vedea ca nu se facuse curatenie in urma ultimilor clienti care i-a avut. Era plina de par ras, chiuveta imputita, nu am cuvinte sa descriu cum arata baia. La 4 persoane, propietarul a adus pentru 4 zile o singura hartie igienica, am fost nevoiti sa ne cumparam noi. Deasemeni sapun, prosop de acestea nici sa nu mai discutam ca nu exista asa ceva. Multi bani pe servicii jalnice. Seara era singura casa de pe strada in care nu avea o lumina aprinsa, cand reveneai la cazare trebuia sa fi atent sa nu treci de casa. Oribil cele 4 zile...nu recomand aceasta cazare niciodata!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Baia este la comun
Răspunsul unității:
Daca va place sa spuneti lucruri neadevarate puteati sa plecati a douoa zi !!la o pensiune nu este ca la hotel folosesti bucatria o lasi cum ai gasito din respect pentru ceilalti turisti va multumesc !
   Dorina M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 27.01.2017 - 29.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatie foarte aproape de partii ,gazda primitoare si foarte colaboranta .
thumb_down
Aprecieri negative:
Sugestie de imbunatatire : un cuptor cu microunde ar fi ideal in bucatarie ,asa nu il mai deranjam pe domnul Bujor care de altfel este o persoana sociabila si saritoare .
Răspunsul unității:
Va multumesc pentru sugestie si comentariu !
   Aurelian din Bucuresti
nota: 4.5
schedule sejur: 06.01.2016 - 10.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apropierea de partii.
Existenta bucatariei si a spatiului de servit masa.
Proprietarul ne-a pus la dispozitie 2 camere la pretul uneia singure (si-a permis acest lucru, noi fiind aproape singurii clienti in pensiune).
thumb_down
Aprecieri negative:
Facilitatea `baie in camera` din descrierea pensiunii este mincinoasa. Prin baie eu inteleg obligatoriu prezenta unui WC in acea camera. `Baile` din camere nu au WC, doar o cabina de dus, o chiuveta si o oglinda. WC-urile sunt tot pe hol. Nu sunt puse la dispozitie elementele absolut necesare intr-o baie: prosoape, sapun, sampon si proprietarul nu te avertizeaza macar sa-ti aduci de acasa. Afli la fata locului si dai fuga la supermarket sa-ti cumperi.
Spatiul din baile cu WC de pe hol este extrem de mic, 2-3mp. Ce se vede in poza cu WC de pe site este exact intreaga baie, cu WC-ul atat de aproape de perete incat nu poate fi folosit de o persoana de 1,8m ca mine decat asezata din lateral.
Bateriile de la cabinele de dus ori nu functioneaza cum trebuie ca sa poti combina apa calda si rece, ori nu exista de loc, trebuind sa folosesti pipa detasabila de la chiuveta pentru a face dus in cadita de dus!!
Apa calda si caldura sunt disponibile dupa un program total imprevizibil, uneori apa calda ajunge doar pt un dus de 10 min al unei singure persoane. In ultima noapte si ziua de dupa caloriferele au fost reci (probabil centrala pusa pe antiinghet). Bucataria si livingul au fost aproape mereu neincalzite, fiind nevoiti sa tinem aragazul pornit pt a mai incalzi atmosfera.
Camerele sunt foarte mici (10-12mp), dotate extrem de saracacios: pat dublu de 1,40m latime, masuta si 2 fotolii, un tv vechi cu diagonala de 30cm si un dulap de 1,2m inaltime in care incap cu greu hainele unei singure persoane.
Pentru tot acest `lux` proprietarul cere pt o camera tripla 140ron/noapte! Am avut noroc ca proprietarul ne-a mai dat o camera in acesti bani, ajungand astfel sa ne coste 70ron/camera, mult mai aproape de valoarea reala a conditiilor oferite.
In concluzie, o tzeapa de zile mari, in care se vede la tot pasul ca proprietarul a facut economie la sange la dotari, dar cere pret de hotel. De evitat!
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Facilitatea `baie in camera` este mincinoasa. Prin baie eu inteleg obligatoriu prezenta unui WC in acea camera. `Baile` din camere nu au WC, doar o cabina de dus, o chiuveta si o oglinda. WC-urile sunt tot pe hol.
Răspunsul unității:
Daca ai o masina de 20000 de euro, si vrei sa te cazezi la pret de 70.0 lei atunci esti mafiot
   Dan din Cernavoda
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 12.01.2016
thumb_down
Aprecieri negative:
L-am sunat direct pe proprietar, dar nu a dorit sa vorbeasca cu mine, trimitandu-ma pe site-ul turistinfo.ro pentru rezervare online. Asa am facut, dar nici pana acum nu m-a sunat/cautat nimeni. Eu deja m-am intors din concediu. Am fost la altcineva, unde a fost foarte bine. Recomand mai multa seriozitate.

Nota TURIST INFO: Hotelierul are tool-ul necesar pentru a răspunde solicitărilor de cazare, prin intermediul unui formular din ADMIN-ul paginii sale. În cazul în care nu se răspunde solicitării de cazare, responsabilitatea aparține exlusiv hotelierului în cauză. Vă mulțumim.
   Sorin U. din Bucuresti
nota: 9.7
schedule sejur: 08.08.2014 - 12.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda mai mult decat primitoare, curte pentru copii cu leagan, foarte aproape de partie(maxim 5 minute de mers pe jos) si telegondola; o sa revenim de cate ori o sa avem ocazia cu mare placere.
CONTACT UNITATE
Bujor Turtoi
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,