adaugă o unitate turistică
search
date_range

Hotel Azuga Ski & Bike Resort din Azuga 3 grade grade grade

Azuga , str. Sorica, nr. 3  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile hotelului Azuga Ski & Bike Resort din Azuga


   Mihaela din Otopeni
nota: 10
schedule sejur: 16.01.2017 - 21.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea: curatenia din camere, prosoape curate, lenjeria de pat impecabila, gunoiul se lua zilnic, mancarea de la restaurant proaspata, dureaza ceva pana o aduc pentru ca au putini chelneri 1 sau 2, preturi la restaurant bune, de acum 2 ani au schimbat televizoarele din camera acum sunt LCD.
thumb_down
Aprecieri negative:
Salteaua e cam incomoda, poate ar fi bine sa se schimbe geamurile termopan pentru a nu mai pierde caldura prin ele, iarna desi calorifele frig pe timpul noptii daca nu tragi perdeaua se simte rece langa geam.
   Mirela din Bucuresti
nota: 7.8
schedule sejur: 13.08.2016 - 15.08.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa, curatenie, promptitudinea rezervarii
thumb_down
Aprecieri negative:
Mic dejun saracacios, trebuie sa vii la prima ora a diminetii ca sa gasesti de toate...
Imbunatatirea meniului, personal mai amabil la restaurant
   Daniel din Dascalu
nota: 9.3
schedule sejur: 04.03.2016 - 06.03.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost multumiti de conditii si personal.
   Aurelian din Buzau
nota: 8.8
schedule sejur: 07.02.2016 - 09.02.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Aproape de partie,tichet zilnic pentru discount telegondola,lift,restaurant ok,parcare spatioasa,curatenie,liniste.
thumb_down
Aprecieri negative:
In restaurant ar fi nevoie de un debarasator,astfel ospatarii care sunt ok.ar avea timp mai mult pt.comenzi.Pernele sunt super mici neconfortabile.
   Emma Carmen R. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 16.10.2015 - 18.10.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul foarte disponibil, amabil si flexibil sugestiilor si cerintelor, cu atat mai mult cu cat am fost un grup divers. S-a gasit o cale de a avea pe toate lumea multumita. Cu siguranta ne-am intoarce cu alta ocazie si recomand locatia.

Aprecierile noastre si pe aceasta cale.
thumb_down
Aprecieri negative:
S-a mentionat ca in pret sunt incluse si serviciile (ex. Sauna, biliard, bowling etc.), cand de fapt era vorba despre o reducere la aceste servicii de la pretul standard. Aspect nementionat expres in nicio comunicare anterioara ajungerii noastre acolo. Deci nu erau incluse. Dar preturile au fost rezonabile.
   Mariana F. din Constanta
nota: 10
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 19.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Cazarea nu s-a concretizat, dar raspunsul din partea unitatii a fost rapid, impresie buna.
   Steluta M. din Bucuresti
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 20.08.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am reusit sa ma cazez, dar intreb:Ce rost are aceasta intrebare daca hotelul nu este functional? Tipic romanesc.
   Roxana Ioana P. din Galati
nota: 1
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 03.06.2014
thumb_down
Aprecieri negative:
Nici macar nu au raspuns la cererea de rezervare. Am sunat si pe numarul de fix, 2 zile la rand si nu a raspun nimeni..
   Dumitru I. din Galati
nota: 9.3
schedule sejur: 01.02.2014 - 08.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-am simtit excelent si eu si familia, camere spatioase aproape de partie, ptr mine e f important sa nu ies cu masina ptr partie, personalul ospitalier
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu are un living unde sa fii putut sta mai multi mai mult timp seara, o parte din personalul restaurantului cam debusolata , am inteles ca erau putini bucatari dar totusi uneori mancarea ajungea rece, n-am inteles de ce
   Marcela din Galati
nota: 8.7
schedule sejur: 01.02.2014 - 08.02.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera spatioasa si curata
- apropierea de partie, nu mai e necesara deplasarea cu masina
   Mircea din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 25.07.2013 - 31.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Am fost placut impresionati . Camere foarte mari, confortabile si curate. Zona foarte linistita. Personal foarte amabil. Poate fi cotat la 4 stele lejer. Pretul este foarte bun.
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate mai adaugati cateva variante de desert la lista de meniuri.
   Roxana Ioana din Galati
nota: 9.2
schedule sejur: 25.07.2013 - 27.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera mare, impecabila
-personalul din primele 2 zile s-a purtat exemplar
thumb_down
Aprecieri negative:
In ultima zi, sambata 27.07.2013, chelnerita nu a vrut sa ma lase sa iau micul dejun pe terasa de afara, pe motiv ca ` Nu o lasa seful sa servesca micul dejun afara` asta dupa ce cu o dimineata inainte mancasem afara, lucru pe care i l-am adus la cunostinta, degeaba..; la scurt timp dupa ce mi-a adus cafeaua la filtru, si nu expreso cum cerusem, mi-a spus ca pot iesi afara ca o lasa sefu sa serveasca si afara..!
- sambata seara a fost o nunta, lucru pe care il stiam de la sosire,si nu galagia a deranjat tare ci faptul ca terasa a fost mult prea mica ca sa putem manca toti clientii hotelului, si a trebuit sa ma duc sa mananc in alta parte si pranzul si cina, ceea ce nu mi se pare deloc corect.
   Alexandru I. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.07.2013 - 24.07.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Asa cum se vede si din notele acordate mai sus, nu am nimic de reprosat. Cu siguranta voi reveni la acest hotel poate in alta perioada a anului (iarna) cand sezonul la munte este unul mai prielnic pentru hotelieri. Mai mult decat atat chiar am recomandat si colegilor mei sa mearga cu toata imcrederea la acest hotel (mentionez ca si eu lucrez la un hotel de **** in Bucuresti)
thumb_down
Aprecieri negative:
Poate reteaua da internet wi-fi nu are semnal in camere
   Diana M. din Corbeanca
nota: 10
schedule sejur: 18.02.2013 - 20.02.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Politetea angajatilor, mancarea de la restaurant.
thumb_down
Aprecieri negative:
O usa de acces din holul restaurantului in holul hotelului, ca cei care vin de la partie sa nu traverseze restaurantul.
   Dan Mihai N. din Bucuresti
nota: 8.2
schedule sejur: 07.01.2013 - 12.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia, personalul, hotelul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Timpul de asteptare la masa.
   Amelia R. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 04.08.2012 - 05.08.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere spatioase, peisajul.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul de la restaurant putin cam grabit cu stransul mesei.
   Marieta V. din Braila
nota: 8.8
schedule sejur: 24.12.2011 - 28.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera foarte frumoasa, luminoasa, confortabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personalul ar trebui sa se straduiasca sa ramana si la plecarea turistilor la fel de amabil ca la sosirea lor;
- meniul restaurantului mai diversifica.
   Daniela G. din Bucuresti
nota: 9.8
schedule sejur: 31.08.2011 - 02.09.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera in care am fost cazati - 202 - foarte spatioasa, curata, confortabila.
thumb_down
Aprecieri negative:
Deodorantele de camera / hol pot deranja persoane cu probleme de respiratie; hol fara ventilatie naturala, un aer inchis si prea parfumat, mai ales ca turistii cauta la munte tocmai "aerul".
   B. din Calarasi
nota: 8.3
schedule sejur: 30.12.2010 - 02.01.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Serviciile oferite / sauna, bowling. Solicitudinea personalului de la receptie. Confortul camerelor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Sala prea mica de restaurant.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,