Hotel Azuga Ski & Bike Resort din Azuga grade grade grade

Azuga, str. Sorica, nr. 3  
Florenta din Bucuresti

Seriozitatea și amabilitatea personalului, curățenia, ambianța plăcută

​Capacitate: 56 adulți în 27 spații de cazare
Locatia este inchisa pana LA data DE 30 noiembrie 2014 !

Azuga SKI & bike resort, situat la baza partiei Sorica in localitatea Azuga, la 2 km de Dn 1, are o capacitate de 27 camere structurate astfel:

- 20 camere duble twin,
- 6 camere duble matrimoniale,
- 1 apartament,
- 2 sali de conferinta cu capacitate de : 80 locuri si 40 locuri.

Toate camerele sunt dotate cu: minibar, acces internet, (...) citește toată descrierea unității expand_more
restrânge textul expand_less

Facilități unitate:

  • check bar
  • check biliard
  • check discotecă
  • check fax
  • check foișor în curte
  • check grătar/barbeque
  • check internet prin cablu
  • check internet wireless
  • check loc de joacă copii
  • check masă de ping-pong
  • check parcare
  • check plata cu cardul
  • check restaurant
  • check sală de conferințe
  • check sală de fitness
  • check saună
  • check se acceptă animale
  • check seif la recepție
  • check spalătorie
  • check terasă
  • check teren de sport
  • check tichete de vacanță
  • check transport auto

Facilități camere:

  • check baie cu cadă
  • check baie în cameră
  • check cameră cu TV
  • check camere cu balcon
  • check încălzire centrală
  • check internet în camera
  • check minibar în cameră
  • check telefon în cameră
  • check uscător de păr
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

                                                                                   

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.