adaugă o unitate turistică
search
date_range

Cabana Veche din Azuga

Azuga , str. Ritivoiu, nr. 24  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile cabanei Veche din Azuga


   Anca din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 24.02.2017 - 26.02.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Mi-a placut foarte mult locatia in sine, linistea din jur, camerele foarte calduroase si primitoare, servicii foarte bune.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am nimic de adaugat.
Răspunsul unității:
Multumesc tare mult! ☺️sunteti fffffamabili! va mai astept cu drag oricand!
   Mihaela din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 16.01.2016 - 17.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Totul a fost asa cum este descris in prezentare. Nota maxima pentru caldura din camera.
Multumim doamnei Lidia pentru gazduire.
Cu siguranta vom reveni.....sper ca in acest sezon:)
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu exista minusuri / sugestii de îmbunatățire / nemulțumiri la cabana veche. Cine comenteaza sunt doar mofturosi sau vor sa fie remarcati
Răspunsul unității:
Va mai astept cu drag si va multumesc tare mult! sunteti tare amabili !
   Cristina N. din Tunari
nota: 10
schedule sejur: 24.12.2015 - 26.12.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazda a fost amabila ca de obicei si am intampinat probleme cu serviciu si m-a inteles...renuntasem la cazare si apoi in ultima suta de metri am putut onora rezervarea,ne-a inteles si ne-a pregatit camerele si nu s-a suparat pe noi desi nu dadusem niciun avans....a fost foarte ok...
thumb_down
Aprecieri negative:
O mica problema la un calorifer dar au fost prompti si s-a rezolvat in jumatate de ora...in rest nimic de comentat....
Răspunsul unității:
Va multumesc tare mult!!!
   Gina Ilona din Calarasi
nota: 6.7
schedule sejur: 07.08.2015 - 09.08.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Per total a fost ok, dar are nevoie de schimbari.
Liniste, aer curat.
thumb_down
Aprecieri negative:
Mai multa curatenie in unitate si in curtea interioara
- noi am ramasi singuri cazati in prima seara, dar in cea de-a doua seara , dupa ce am adormit, foarte tarziu a venit proprietarul si a inceput sa invarta cheile prin usi sa deschida pentru ca au venit niste turisti sa-i cazeze, s-au aprins luminile si a inceput galagia (fara sa tina cont ca fiind tarziu, noi dormeam)pentru a le explica turistilor respectivi camerele unde au acces, living, bucatarie, etc.
- fiind constructie din lemn, scartaia podeaua la fiecare pas
- foarte multe usi si scari mai peste tot (livingul si bucataria care sunt pe genul open space au vreo 5 usi - 3 sigur functionale, nu stiu celelalte 2)
- a doua zi, dupa ce am facut un gratar (si miroseam a fum, am vrut sa ne facem dus nu am avut apa calda (proprietarul era plecat), era apa calduta doar la parter unde functioneaza bucataria (noi am fost cazati la etaj)
- o perdea la dus si poate mai multa grija la curatenia cabinei (am gasit vreo 2 muste moarte si evacuarea apei infundata cu par)
- oglinda in baie
- perdea/jaluzea la usa camerei
Răspunsul unității:
Va multumim pt sugestii! da, sunt destule imbunatatiri de facut, dar eu zic ca raportul pret/ calitate este corect. Vorbeati de turistii care au venit tarziu: la ora respectiva au putut ajunge. Asta inseamna ca nu trebuiau primiti??? scari, usi... Da. Bine ca sunt. Constructie din lemn? da. Este specific zonei montane. Eu inteleg ca practic singura problema a fost ca nu era apa destul de fierbinte... Aveati nr de tel in cazul in care aveati nevoie de orice sau intampinati orice problema... Nu am primit niciun tel de la dvs... Si 2 muste moarte in cabina? greseala mea ca nu au murit ca sa le vad eu... Oricum, va multumesc dna gina si sper ca ati avut un sejur placut! va mai asteptam!
   Cristina N. din Tunari
nota: 9.7
schedule sejur: 23.05.2015 - 24.05.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-am simtit ft bine, am gasit disponibila camera care o vroiam si chiar ft ieftin... gazda a fost ft draguta si serviabila... am avut la dispozitie bucatarie si vesela la bucatarie...
thumb_down
Aprecieri negative:
Am stat doar o zi din pacate....
Răspunsul unității:
Va multumesc fffff mult! Ati fost deosebiti! Va mai asteptam!!!!
CONTACT UNITATE
Lidia
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,