adaugă o unitate turistică
search
date_range

Apartament Blizzard Snow Residence din Azuga

Azuga , str. Prelungirea Teilor, nr. 9  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile apartamentului Blizzard Snow Residence din Azuga


   Andrea din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 03.03.2017 - 05.03.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este nou , dispune de foarte multe utilitati exact ca in descrierea facuta de proprietar, arata foarte bine in interior cat si la exterior, dispune de o terasa foate mare cu vedere spre partia Sorica si muntii Caraiman . Aici te poti simti confortabil, avantajul fiind ca esti foarte aproape de partie si telegondola .
Nu ne am deplasat deloc cu masina .
O locatie unde chiar te poti relaxa .
Pentru iubitorii de animale,” pisicuta casei”, Pisi , este un bun partener de joaca.
Proprietarul foarte amabil .

Recomand oricui sa aleaga aceasta locatie de cazare - noi am fost foarte multumiti.
thumb_down
Aprecieri negative:
A fost foarte bine...nu ar fi stricat sa fie si un sampon...si telecomanda de la tv-ul din dormitor ar merita schimbata cu una noua...
   Bogdan din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 20.09.2016 - 25.09.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare foarte bune, in conditiile unui raport pret/calitate excelent.
Apartamentul este dotat cu tot ce este nevoie unui sejur cu copii.
Privelistea spre partie face toti banii.
Aproape de restaurante.
   Klaus din Koln Germania
nota: 9.8
schedule sejur: 29.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii excelente,liniste,discretie, apartament nou, spatios, terasa mare cu priveliste superba, baie (prosoape, sapun, hartie igienica), frigider, bucatarie complet utilata, internet wireless (semnal bun), acces imediat la partie si la drumul principal. Curatenie nota 10.
Proprietarul foarte cumsecade.
Raport calitate-pret, foarte bun. Recomand!
   Mihai M. din Bucuresti
nota: 7
info_outline turist necazat, a notat doar comunicarea cu personalul unitatii la data 11.01.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Rezervarea nu s-a concretizat,apartamentul fiind rezervat din primavara.
   Catalin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 14.09.2015 - 16.09.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Locatia excelenta - priveliste superba din apartament catre partia Sorica si Caraiman. Foarte curat si elegant. Acces foarte bun. Proprietar parolist. Check-in/out foarte usor. Trasee frumoase in zona. Ne-am simtit excelent !
   Sorin din Buzau
nota: 9.5
schedule sejur: 31.01.2015 - 04.02.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
M-am cazat in aceasta unitate pentru cinci zile si voi face aceeasi alegere pentru urmatoarele motive:
- avans
- comunicare reprezentantii unitatii
- confort
- pret/calitate
- foarte aproape de partii
thumb_down
Aprecieri negative:
Spatiu depozitare imbracaminte insuficient
Lipsa cuptorului cu microunde foarte necesar cand sunt cazati si copii.
Răspunsul unității:
Ne bucuram ca dumneavoastra impreuna cu familia ati avut un sejur reusit la noi. Va asteptam cu drag cu urmatoarea ocazie!
Am dotat apartamentul si cu un cuptor cu microunde.
   Dorian-ioan G. din Calarasi
nota: 9
schedule sejur: 09.01.2015 - 15.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartament excelent pozitionat langa partia Sorica aproape de telegondola pentru cei care skiaza.Balcon cu imagine superbacatre partia Sorica si cazacu).
Domnul care ne-a intampinat ne-a prezentat locatia a fost foarte amabil.Curatenia a fost exemplara si apartamentul este utilat cu tot ce este necesar pentru a petrece o saptamana reconfortanata impreuna cu un copil de 3 ani.
Apartamentul este situat intr-o zona linistita.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unui mop pentru a intretine curatenia.
   Eduard B. din Chisinau
nota: 10
schedule sejur: 03.01.2015 - 08.01.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Apartamentul este nou, foarte curat.
- Peisajul care poate fi admirat din ambele camere deja merita toti banii.
- Mobilierul practic tot de la `Ikea`, la fel ca si vesela, lengeria de pat... De bun gust, practic nou.
- Foarte aproape de pirtie.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numărul de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,