adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Ghiocelul din Avrig 3 grade grade grade

Avrig , str. Valea Avrigului  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Ghiocelul din Avrig


   Marian A. din București
nota: 10
schedule sejur: 10.08.2017 - 20.08.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde primitoare, dar mai ales „profi” . Se acordă mare atenție fiecărui detaliu pentru ca turistul dă se simtă bine.
- Locația este superbă
- Caii sunt toți superbi, isteți și foarte bine îngrijiți. Curățenie exemplară la grajduri.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu este cazul.
Răspunsul unității:
Multumim PT cuvintele frumoase.dorinta dumneavoastra ESTE SI dorinta noastra.multa sanatate SI PE curind.CU respect echipa ghiocelul.
   Camelia din Calarasi
nota: 10
schedule sejur: 29.04.2016 - 02.05.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
De la peisajul mirific, la condiţiile de cazare, masă, relaxare, divertisment, totul a fost la superlativ
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu avem
remove_red_eye
Informatii neconforme cu realitatea:
Prezentarea făcută este sub nivelul condiţiilor oferite
   Mihaela S. din Brasov
nota: 9.3
schedule sejur: 06.03.2015 - 08.03.2015
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea este situata intr-un peisaj mirific, mult mai frumos decat se vede in pozele de pe site
- gazdele foarte amabile si servire ireprosabila, iar mancare proaspata si foarte gustoasa
- camera curata si amenajata frumos
- drumul de acces catre pensiune este bine intretinut
- loc de joaca pentru copii
- posibilitatea de a face echitatie, plimbari cu bicicletele, drumetii
- cu siguranta vom revenii
   Luminita D. din Bucuresti
nota: 8.7
schedule sejur: 22.08.2013 - 25.08.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personal amabil si atent, servire prompta, mancare foarte buna, preturi bune, aproape de zonele turistice si drumuri de acces bine intretinute. Locatia este dotata cu locuri de joaca pentru copii si exista de asemenea posibilitatea de a practica echitatie.
   Mihai B. din Bucuresti
nota: 9.5
schedule sejur: 26.09.2012 - 28.09.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Modul de organizare, bunul gust al amenajarii, confort, preturi rezonabile.
thumb_down
Aprecieri negative:
O piscina ar face oferta si mai atragatoare.
   Radu P. din Bucuresti
nota: 9.3
schedule sejur: 31.07.2011 - 01.08.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisaj de vis, confort maxim, mancare extraordinara, personal super amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am constatat.
   Catalin M. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 23.04.2011 - 26.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Sunt niste oameni foarte primitori, pensiunea este asezata la poalele muntilor Fagarasi, este liniste aer curat.
   Catalin T. din Ploiesti
nota: 10
schedule sejur: 22.04.2011 - 25.04.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Este o zona foarte frumoasa, personalul unitatii a dat dovada de profesionalism, curatenia in camere este ireprosabila, meniul este variat si sofisticat. Pensiunea ofera turistilor numeroase posibilitati de agrement: echitatie, masa de biliard, masa de tenis, biciclete, teren de minifotbal, loc de joaca pentru copiii. Un plus pentru aceasta pensiune il constituie si acceptarea turistilor cu animale de companie.
thumb_down
Aprecieri negative:
Lipsa unei piscine pentru sezonul estival
   M. din Bucuresti
nota: 9.2
schedule sejur: 18.02.2011 - 20.02.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Plimbari calare "free of charge".
Zona linistita buna de odihna.
thumb_down
Aprecieri negative:
Oarecare distanta fata de alte puncte de interes.
   M. din Tg-mures
nota: 10
schedule sejur: 19.11.2010 - 21.11.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camere excelente, chiar luxoase, peisajul de vis, curatenie, personal foarte amabil, mancarea foarte gustoasa si ieftina.
Nu avem decat cuvinte de lauda.
Oricand m-as intoarce cu placere acolo.
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am gasit
   C. din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 15.09.2010 - 18.09.2010
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Ambianta foarte placuta, comportament personal, curatenie, totul te face saa te simti bine. Am mai fost si vom mai reveni.
CONTACT UNITATE
Vasile Meres
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,