adaugă o unitate turistică
search
date_range

Pensiunea Poarta Ariesului din Arieseni

comuna Arieseni , sat Bubești, str. Principala, nr. 75c  
Poți lăsa o recenzie dacă ai solicitat cazare ​prin formular​ și a fost acceptată de către hotelier. Fă poze unității, asemănătoare celor afișate pe site, pentru a face dovada sejurului. Vezi condițiile de aprobare a recenziilor.
Pot lăsa recenzii pe site toți turiștii care au transmis o cerere online de rezervare prin TURIST INFO, dacă:
  1. Datele de identificare ale turistului, datele de contact și datele sejurului din cererea de rezervare sunt reale,
  2. Hotelierul a răspuns online în sensul acceptării cererii de rezervare,
  3. Turistul nu a anulat rezervarea,
  4. Turistul trimite recenzia în mai puțin de 30 de zile de la data check-out-ului,
  5. Turistul nu a mai trimis o altă recenzie aceleiași unități de cazare în ultimele 30 de zile,
  6. În cazul nemulțumirilor turistul cazat va atașa dovada sejurului (factură, bon, chitanță, extras de cont sau poze făcute unității, în timpul sejurului, asemănătoare celor afișate pe site),
  7. Textul recenziei descrie în mod relevant experiența turistului cu unitatea de cazare,
  8. Textul recenziei nu schimbă și nu deformează realitatea obiectivă,
  9. Textul recenziei nu conține înjurii sau elemente de limbaj licențios,
  10. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unității de cazare recenzate,
  11. Turistul nu este un apropiat/angajat/colaborator al unei unități de cazare concurente.
*după 14 luni anumite recenzii devin irelevante sub aspectul timpului și vor fi retrase de pe site.

Recenziile pensiunii Poarta Ariesului din Arieseni


   Muguras Ion V. din Buzau
nota: 9.8
schedule sejur: 22.01.2017 - 24.01.2017
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Gazde foarte primitoare si atente cu turistii,mancare delicioasa, un sejur foarte placut.O locatie aproapiata de zona de partii (aprox. 1,5 km).Vom reveni si vara.
thumb_down
Aprecieri negative:
Am fost foarte multumiti de gazde.
Răspunsul unității:
Va asteptam cu drag
   Daniel din Iasi
nota: 7
schedule sejur: 20.07.2016 - 22.07.2016
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Peisajul, curtea cu balansoar, gratar, foisor si verdeata, accesul usor.
thumb_down
Aprecieri negative:
Camera mica, baia inghesuita fara scurgere, apa de la dus se evacua foarte greu .... Se evapora sau o stergeai.
   Cătălin din Bucuresti
nota: 10
schedule sejur: 06.09.2014 - 10.09.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Proprietarii deosebit de amabili
Condiții de cazare excelente
Tot ce îți trebuie pentru o vacanța reușită
thumb_down
Aprecieri negative:
Nu am
   Catalin P. din Iasi
nota: 9.3
schedule sejur: 21.08.2014 - 24.08.2014
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Pensiunea ne-a oferit tot cofortul necesar pentru a ne simti bine, aceasta fiind dotata cu tot ce ne-am dorit si anume: piscina cu apa incalzita, gratar, terasa si nu in ultimul rand, susurul raului Aries.
Multumiri doamnei Mariana, o gospodina desavarsita, cu o energie nemarginita!
thumb_down
Aprecieri negative:
Usile din lemn au frumusetea lor insa le lipseste un sistem de amortizare, ceea ce le face un pic cam zgomotoase daca turistii sunt ceva mai energici.
CONTACT UNITATE
Receptie
vezi numerele de telefon

După acceptarea telefonică a rezervării, completează formularul online SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ți se transmite că nu mai este necesar. Rezervarea prin formular îți dă dreptul de a scrie o recenzie la sfârșitul sejurului, iar hotelierul va fi motivat să-ți ofere o ședere mai plăcută.

Procedura de rezervare

  1. Completați formularul SOLICITĂ CAZARE, chiar dacă ați rezervat prin telefon, pentru a evita orice neînțelegeri ulterioare privind data sosirii, data plecării şi numărul de camere. Veți primi o copie a cererii de rezervare și acceptul hotelierului pe email.
  2. Insistați să plătiți avans la rezervare! Avansul reprezintă o garanție, și a dvs. și a hotelierului, că celalalt își va respecta promisiunea (număr de camere, număr de nopți și perioada). În cazul în care unul dintre cei doi nu-și respectă promisiunea, avansul îl compensează pe celalalt. Avansul este nereturnabil dacă dvs. nu vă țineți promisiunea însă vă asigură că hotelierul va reține camerele solicitate, în perioada solicitată. Notați pe documentul de plată datele sejurului, numele unității și localitatea,